اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اهمیت تلاش برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: باید تمام همت خود را در جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر انجام دهیم

اهمیت تلاش برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی، با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایام‌الله اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی با الهام از آیات قرآنی، گرامیداشت ایام‌الله را مهم بیان کردند و صبار و شکور بودن را رمز موفقیت دانستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی افزود: تلاش برای گرامیداشت انقلاب ریشه قرآنی دارد بر همین مبنا باید ضمن تذکر به دیگران، تلاش خود را در جهت بزرگداشت این ایام انجام دهیم.

قریشی در ادامه تاکید کرد:روح برنامه‌های دهه فجر باید تبیین انقلاب اسلامی باشد امروز شاهد هستیم که با مرور زمان دشمن ایجاد شبهه می‌کند و فلسفه انقلاب را زیر سوال می‌برد، در مقابل این هجمه تبلیغاتی باید نسبت به تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای عموم مردم به ویژه نسل جوان اهتمام شود.

وی تصریح کرد: مقایسه دستاوردها و وضعیت جامعه قبل و بعد از انقلاب اسلامی از جمله مهم‌ترین مبانی ضروری است که می‌توان در برنامه‌های دهه فجر به آن‌ها پرداخت و نسبت به روشنگری در این زمینه فعالیت کرد.

حجت‌الاسلام قریشی، خاطرنشان کرد:  باید در برنامه‌های این ایام، دشمن شناسی را مدنظر قرار داد چرا که معاندین و مخالفین نظام با ترفندهای مختلف و امپراطوری رسانه‌ای در صدد از یاد بردن  دشمنی استکبار هستند که باید با این هجمه مقابله کنیم. در موارد مختلف، تبلیغات را طوری انجام می‌دهند که جای دوست و دشمن را تغییر می‌دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین مبانی انتخابات سالم است، برای جلب مردم به انتخاب اصلح باید از تریبون‌های این روزها بهره برد تا در انتخابات شاهد تاثیرگذاری آن باشیم.

۲۲کارگروه مسئول برگزاری برنامه‌های دهه فجر هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: در برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر ۲۲ کارگروه همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند.

طاهر بخشایی عنوان کرد: بیشتر برنامه‌هایی که امسال و همزمان با ۴۱‌مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می‌شوند رویکرد گام دوم انقلاب و زندگانی شهید قاسم سلیمانی را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی بیان کرد: بیشتر برنامه‌های ایام الله دهه فجر سبقه مردمی بودن دارد چرا که پایه‌های اصلی پیروزی انقلاب را مردم‌ تشکیل می‌‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد: ۱۲ بهمن ماه امسال همزمان با مدارس سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس سطح استان نواخته می‌شود.

وی ادامه داد: امسال همزمان با ساعت ورود امام خمینی(ره) به وطن زنگ انقلاب با حضور مسوولان استانی و کشوری در مدرسه شاهد گل نرجس نواخته می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵۲
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول