اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آمریکا برای عدم افشای اقدامات ظالمانه در دنیا، دامنه خبرگزاری فارس را مسدود کرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکایی‌ها برای عدم افشای چهره تجاوزگرانه خود در دنیا دامنه خبرگزاری فارس را مسدود کرد زیرا اقدامات رسانه‌ای آن ضداستکباری و تاثیرگذار است.

آمریکا برای عدم افشای اقدامات ظالمانه در دنیا، دامنه خبرگزاری فارس را مسدود کرد

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره مسدود کردن دامنه خبرگزاری فارس از سوی آمریکا به بهانه تحریم‌ اظهار داشت: کف‌گیر تحریم‌های آمریکایی‌ها به ته دیگ خورده است یعنی هر آنچه می‌توانستند تحریم کنند، را تحریم کردند و به نقطه‌ای رسیده‌اند که خبرگزاری فارس که زبان گویای انقلاب است می‌گردند .

وی افزود: آمریکا در اقدامات اخیر خود به دنبال حذف مراکز تاثیرگذار در جمهوری اسلامی هستند زیرا اقدامات آنها چهره تجاوزکارانه آنها را برملا و افشا کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آمریکا بنا دارد با حذف رسانه‌های انقلابی در ایران، حیثیت از دست رفته خود را بدست آورد.

نقوی حسینی اظهار داشت: آمریکا با مسدود کردن دامنه کام خبرگزاری فارس که مواضعش کاملاً شفاف و روشن است و اقدامات رسانه‌ای‌ خود تأثیرگذاری است می‌کوشد مانع از افشاگری‌های شود. 

وی گفت: خبرگزاری فارس از خبرگزاری‌هایی بسیار مؤثر، ضد آمریکایی، ضد استکباری و در راستای مطالبات و اصول انقلاب اسلامی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: مسدود کردن دامنه خبرگزاری فارس نشان می‌دهد که چقدر آمریکایی‌ها مارگزیده‌اند ضمن اینکه نشان می‌دهد که کفگیر تحریم‌های‌ آنها به ته دیگ خورده و دیگر نمی‌دانند علیه ملت ایران چه کاری را باید انجام دهند.

وی افزود: ملت ایران خوشبختانه مسیر خودش را پیدا کرده و ان‌شاءالله روزهای شکوفایی را در پیش خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول