اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اشتباهات داور تمرکز تیم تراکتور را گرفت

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: داور بازی با اشتباهاتش، تمرکز تیمی ما را گرفت.

اشتباهات داور تمرکز تیم تراکتور را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میر معصوم سهرابی پس از پایان بازی با پرسپولیس اظهار کرد: هواداران ما در طول ۹۰ دقیقه تیمشان را تشویق کردند؛ اما متاسفانه هواداران پرسپولیس با شعارهایی که می‌دادند و اشیایی که به سمت هواداران ما پرتاب می‌کردند، موجب تحریک تماشاگران ما شدند که خوشبختانه نماینده فدراسیون در ورزشگاه حضور داشت و امیدوارم اتفاقات را گزارش کند.

وی گفت: از تمامی هواداران بابت حضور پرشور خود تشکر می‌کنم. به خاطر این شکست شرمنده آنها شدیم و تلاش می‌کنیم که این نتیجه را جبران کنیم.

سرپرست تراکتور در خصوص عملکرد داور بازی نیز بیان کرد: داور مسابقه با زدن سوت‌های زیاد و کارت‌های بی‌مورد خود، سرعت تیمی و تمرکز بازیکنان ما را گرفت. 

سهرابی افزود: این داور، در اخراج آقای الهامی نیز اشتباه کرد، در حالی که سرمربی تیم ما هیچ‌گونه اعتراض و توهینی به او نکرده بود. آقای الهامی فقط بطری را به زمین کوبید و اگر زدن بطری به زمین در قانون، شامل جریمه اخراج می‌شود، چرا این موضوع را به باشگاه‌ها اعلام نکرده بودند؟! معتقدم که داور بازی، در ابتدا به جای دادن کارت زرد به سرمربی تیم پرسپولیس، باید او را اخراج می‌کرد، نه اینکه بدون هیچ‌گونه دلیلی مربی تیم ما را اخراج کند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول