اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امضای تفاهم‌نامه‌های ایجاد ۹ مرکز توانمندسازی بانوان با ۵۳۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

تفاهم‌نامه‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به‌منظور ایجاد 9 مرکز توانمندسازی بانوان و 46 واحد اشتغال با 533 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط معین‌های اقتصادی در بخش مرکزی مشهد به امضاء رسید.

امضای تفاهم‌نامه‌های ایجاد ۹ مرکز توانمندسازی بانوان با ۵۳۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد، سید محمدرضا هاشمی در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری بخش مرکزی مشهد و در جمع سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و مدیران دستگاه‌های استانی و شهرستانی گفت: در راستای اجرای برنامه کلان توسعه اقتصادی فرهنگی تاکنون با ثبت 266 پروژه و طرح با رقم سرمایه‌گذاری 42 هزار میلیارد تومان و با فعالیت 28 معین اقتصادی در سطح شهرستان، فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.
معاون استاندار و فرماندار مشهد با اشاره به وجود چهار هزار و 442 واحد صنعتی و معدنی و کشاورزی در شهرستان مشهد افزود: با مدیریت کلان استان در ستاد تدبیر، تلاش‌های جدی برای راه‌اندازی برخی واحد‌هایی که به دلایل مختلف برای تولید دارای مشکل هستند در حال انجام است.
وی ادامه داد: حفظ و ایجاد اشتغال پایدار و تولید در روستا‌ها با توانمندسازی افراد و ایجاد واحد‌های تولیدی کوچک در زمینه‌های مختلف در دستور کار است تا از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها به نحو اصولی گرفته شود.
در این جلسه همچنین علی رسولیان معاون امور اقتصادی استانداری و جواد کریمی قدوسی و رضا شیران از نمایندگان مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان سخنانی بر لزوم حمایت از کارآفرینان و رفع بروکراسی اداری برای جذب سرمایه‌گذاری در شهرستان تأکید کردند.

انتهای پیام/70041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول