اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اضافه شدن 8 هزار و 100 تخت بیمارستانی در کشور در قالب پویش 2050

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در قالب پویش 2050، ۶۵ بیمارستان و هشت هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشتی درمانی کشور اضافه می شود.

اضافه شدن 8 هزار و 100 تخت بیمارستانی در کشور در قالب پویش 2050

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، قاسم جان‌بابایی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پویش سراسری ۲۰۵۰ در کشور اجرایی شده اظهار داشت: این پویش آذرماه سال جاری با حضور رئیس جمهور در آذربایجان شرقی کلید خورد و طی آن قرار است ۲۰ پروژه بهداشتی درمانی طی ۵۰ هفته در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره افتتاح و بهره‌برداری از یک هزار پروژه بهداشتی و درمانی طی ۵۰ هفته در سراسر کشور ابراز داشت: در قالب این پویش ۶۵ بیمارستان و هشت هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشتی درمانی کشور اضافه می شود.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌های بهداشتی بسیاری از نیازهای سخت افزاری هموطنان حل می شود، تصریح کرد: انجام موفق این پویش با وجود تحریم‌های آمریکا و استکبار جهانی بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شده که نشان از سعی و اهتمام مدیران وزارت بهداشت در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان است.

جان‌بابایی یکی از مهمترین اولویت‌های این پویش را افتتاح و بهره‌برداری از خانه‌های بهداشتی در روستاها و مناطق کمتر برخوردار کشور دانست و خاطرنشان کرد: از دیگر حوزه‌هایی که در این پویش به آن اهمیت داده شده است افتتاح و بهره برداری از پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در بهترین اوضاع کشور چهار هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی در یک سال به بهره‌برداری رسیده است، اذعان داشت: برای بهره برداری از هر تخت بیمارستانی هزینه‌ای بالغ بر میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول