اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ورزشکار تویسرکانی قهرمان مسابقات ددلیفت کلاسیک کشور شد

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان از کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی پرس‌سینه بسیج ادارات کشور توسط غلامحسین ترکاشوند خبر داد و گفت: مهراب علی‌محمدی و علی‌محمد آریافر به ترتیب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات ددلیفت کلاسیک کشور را از آن خود کردند.

ورزشکار تویسرکانی قهرمان مسابقات ددلیفت کلاسیک کشور شد

علی حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اعزام ورزشکاران شهرستان به مسابقات کاراته قهرمانی بانوان استان در دو رشته کاتا و کومیته و کسب پنج مقام اول، سه مقام دوم و ۹ مقام سومی اظهار کرد: تیم جوانان سپک‌تاکرا تویسرکان توانست با پیروزی در دو دست برابر منتخب همدان با کسب مقام نخست مسابقات استانی به مسابقات کشوری راه یابد.

وی از کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی پرس‌سینه بسیج ادارات کشور توسط ورزشکار تویسرکان غلامحسین ترکاشوند خبر داد و گفت: ورزشکاران مهراب علی‌محمدی و علی‌محمد آریافر مقام به ترتیب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات ددلیفت کلاسیک کشور به میزبانی تهران را از آن خود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی هنرهای فردی و زورخانه‌ای استان همدان به میزبانی اسدآباد افزود: مقام اول در سنگ ۱۰۰+ علی‌محمد بیات و مقام دوم در سنگ ۹۰+ حمید حسینی این مسابقات را به نام خود رقم زدند.

وی با بیان اینکه رضا طاهری در ۸۰- کباده مقام نایب قهرمانی مسابقات انتخابی هنرهای فردی و زورخانه‌ای استانی را به دست آورد گفت: امیرحسین بختیاری در وزن ۳۵ کیلوگرم مقام نخست بوکس رده سنی نونهالان و حسین کاویانی اصل در وزن ۳۵ کیلوگرم مقام نخست بوکس مینی‌نونهالان استان را کسب کردند.

حقیقی از برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی استان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی قائم(عج) تویسرکان با رقابت ۱۰۸ ورزشکار در قالب هشت تیم خبر داد و افزود: تیم‌های تویسرکان، قهاوند، ملایر، لالجین، نهاوند، همدان و تیم دنیای قدرت با هم رقابت کردند.

وی با اشاره به کسب مقام قهرمانی این مسابقات توسط تیم تویسرکان با یک‌هزار و ۲۵۸ اختلاف امتیاز اظهار کرد: تیم منتخب تویسرکان توانست ۲۱ مقام اول، ۱۳ مقام دوم و ۶ مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با بیان اینکه تیم قهاوند جایگاه دوم این مسابقات را با ۱۶ مقام اول، ۶ مقام دوم و ۶ مقام سوم کسب کرد افزود: تیم دنیای قدرت تویسرکان با چهار مقام اول، چهار مقام دوم و دو مقام سوم موفق به کسب جایگاه سوم مچ‌اندازی قهرمانی استان به یاد سردار شهید سلیمانی شد.

 انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول