اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تقدیر از 3 تشکل مردم نهاد برتر زنجان در حوزه دفاع مقدس

همزمان با ایام دهه فجر و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، از سه تشکل مردم نهاد برتر در حوزه دفاع مقدس تقدیر می‌شود.

تقدیر از 3 تشکل مردم نهاد برتر زنجان در حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان طی برنامه‌ای که در 21 بهمن ماه در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، از سه تشکل مردم نهاد برتر فعال در حوزه دفاع مقدس تقدیر خواهد کرد.

این برنامه که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان و با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان و تشکل آوای جوانان بهشت برگزار می‌شود، از سه تشکل مردم نهاد برتر در حوزه دفاع مقدس در استان تقدیر و از دو تشکل دیگر قدردانی می‌شود.

تقدیر از  تشکل‌های مردم نهاد برتر در حوزه دفاع مقدس  از سری برنامه‌های دفتر تشکل‌های مردمی اداره حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان زنجان است.

پیش از این طی فراخوانی با عنوان «انعکاس» از  همه تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس در استان دعوت شده بود تا آثار خود در حوزه دفاع مقدس را در بخش‌های مختلف اعم از موسیقی، سرود، فیلم، کلیپ، مدیحه سرایی، فضاهای مجازی، نقاشی، خوشنویسی، نرم‌افزارهای رسانه‌ای، طراحی اپلیکیشن، چاپ کتاب و...  برای شرکت در این رقابت به دبیرخانه ارسال کنند که به دلیل همزمانی زمان اتمام این فراخوان با ایام شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، بازه زمانی این  فراخوان افزایش یافت.

لازم به ذکر است، در حال حاضر بالغ بر 16 تشکل مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس در استان زنجان شناسایی شده‌اند، که برخی از این تشکل‌ها دارای گواهی ثبت و برخی نیز فاقد این گواهی هستند.

همچنین همایش از «انقلاب تا ظهور»  به همت تشکل مردم نهاد «گل‌های بهشتی»  و با حمایت اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به منظور آشنایی کودکان و خانواده‌های آنها با شخصیت شامخ شهیدان برگزار می‌شود.

همایش از انقلاب تا ظهور  17 بهمن ماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و مهمان ویژه این همایش همسر شهید طهرانی مقدم است.

سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن طهرانی‌مقدم از بنیانگذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و مسؤول سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران، بود.

این شهید گرانقدر تقریبا ۲۵ سال از عمر خود را در ایجاد و توسعه این بخش از توان دفاعی کشور قرار داده بود و به عنوان پدر موشکی ایران لقب گرفت.

انتهای پیام/2308/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول