اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تعیین علت وقوع سانحه بوئینگ کاسپین فقط پس از بررسی سانحه / طول باند فرودگاه ماهشهر 2705 متر

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: هم اکنون صحبت کردن در مورد علت وقوع سانحه بوئینگ ام دی در فرودگاه ماهشهر غیرتخصصی است و علت سانحه پس از بررسی دقیق ابعاد سانحه مشخص می‌شود.

تعیین علت وقوع سانحه بوئینگ کاسپین فقط پس از بررسی سانحه / طول باند فرودگاه ماهشهر 2705 متر

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره اینکه برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که خلبان نسبت به نشستن در باند فرودگاه ماهشهر دیرهنگام اقدام کرده است و این موجب بروز سانحه امروز بوئینگ ام دی شده است، توضیح داد: در این باره امروز فیلم و عکس‌های زیادی در فضای مجازی منتشر شده است، اما صحبت کردن در مورد علت وقوع این حادثه فقط پس از بررسی سانحه امکان‌پذیر است و طرح هر علت قبل از بررسی سانحه غیرمنطقی است.

وی ادامه داد: باند فرودگاه ماهشهر 2705 متر طول دارد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار داشت: خوشبختانه در این سانحه همه 135 مسافر و 7 گروه پروازی پرواز تهران ـ ماهشهر سالم هستند.

به گزارش فارس، ساعت 7:50 صبح امروز یک فروند بوئینگ ام دی 83 با رجیستر EP-CPZ متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین با شماره پرواز 6926 پس از فرود در فرودگاه ماهشهر از انتهای باند خارج شد و پس از برخورد به فنس‌های پایانی فرودگاه وارد اتوبان ماهشهر ـ اهواز شد.

برخی تاخیر خلبان در لندینگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عامل بروز حادثه عنوان می‌کنند، همچنین یکی از خبرنگاران حاضر در این هواپیما گفت که هواپیما با سرعت زیادی به زمین نشست و پس از نشستن هم به سرعت در حال جلو رفتن بود که بالاخره در اتوبان ماهشهر ـ اهواز متوقف شد.

از سوی دیگر عده‌ای نیز بروز مشکل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در هیدرولیک هواپیما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باعث بروز این سانحه می‌دانند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این باره به خبرنگار فارس گفت که تیم کارشناسی به محل وقوع حادثه اعزام شده است، تا موضوعات را بررسی کند، همچنین گروه فنی شرکت هواپیمایی کاسپین نیز به محل حادثه اعزام شده است و در حال حاضر امکان اظهار نظر درباره این سانحه پیش از بررسی‌های تیم بررسی سانحه وجود ندارد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول