اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بابازاده: امکان برگزاری بازی با یک روز تاخیر وجود داشت/‌حجم برف ورزشگاه بیش از حد بود

مالک باشگاه علم و ادب تبریز گفت: حجم برف ورزشگاه شهرداری بیش از حد بوده و با نیروی انسانی امکان برف‌روبی وجود نداشت.

بابازاده: امکان برگزاری بازی با یک روز تاخیر وجود داشت/‌حجم برف ورزشگاه بیش از حد بود

اسماعیل بابازاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: از 2 روز پیش کارگران برای برف‌روبی ورزشگاه شهرداری کار می‌کردند، اما حجم برف به حدی بود که دیدیم نمی‌شود با نیروی انسانی زمین مسابقه را مهیا کنیم و پیش از آغاز بازی "باب کت"(لودر کوچک) هم آوردیم و تمام تلاش‌مان را کردیم که زمین شهرداری را به مسابقه برسانیم و کم کم داشت زمین مهیا می‌شد که نماینده فدراسیون و ناظر داوری گفتند که دیگر بازی برگزار نمی‌شود و گزارش خود را نوشتند.

وی در مورد تیم حریف که به تهران بازگشت، گفت: مسوولان تیم بادران عنوان کردند چون روز قبل مسابقه در تبریز بارش نبوده، از لحاظ قانونی نمی‌خواهیم در تبریز بمانیم و نماینده فدراسیون هم حق را به آنها داده و تیم بادران به تهران بازگشت، این در حالی است که روز جمعه ‌ در تبریز طوفان بوده و چشم چشم را نمی‌دید و حجم برف به حدی بود که در 10 روز هم نمی‌شد زمین مسابقه را با نیروی انسانی از برف تمیز کرد و ما با "باب کت" توانستیم زمین را تمیز کنیم و انتظار داشتیم مسوولان شرایط تبریز را درک می‌کردند.

مالک و مدیر عامل باشگاه علم و ادب گفت: نماینده فدراسیون را بردیم و زمین پارک صنعت را نشان دادیم که اصلا در آن زمین برفی وجود نداشت و با وجود اینکه زمین مسابقه تایید شد، اما عنوان کردند قبلا باید این زمین تایید می‌شد و در نهایت بازی لغو گردید.

اسماعیل باباپور در مورد نتیجه بازی گفت: باید ببینیم گزارش ناظر داوری و نماینده فدراسیون و داوران چی است تا بتوانیم دفاعیات خود را بکنیم. ما آمادگی داشتیم بازی امروز برگزار کنیم و حتی حاضر بودیم هزینه‌های تیم بادران بابت یک روز ماندن در تبریز را متحمل شویم، اما آنها اعلام کردند بلیت بازگشت داشته و نمی‌توانیم در تبریز بمانیم.

بازی تیم‌های علم و ادب تبریز با بادران تهران روز گذشته به دلیل آماده نبودن زمین مسابقه شهرداری تبریز برگزار نشد.

انتهای پیام/60017

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول