اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ایران نماد قدرت آمریکا را در منطقه شکست

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: سپاه پاسداران موشک باران پایگاه نظامی عین‌الاسد، نماد قدرت آمریکا در منطقه را شکست و بخش قدرت تمدنی اسلام نمود ویژه‌ای پیدا کرد.

ایران نماد قدرت آمریکا را در منطقه شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در افتتاحیه همایش تبیین و ایده‌پردازی گام دوم انقلاب با حضور ائمه جمعه و جماعت استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: شرایط امروز بسیار خاص است و در هیچ زمانی تا این حد اسلام و کفر با هم درگیر نشده‌اند.

وی با بیان اینکه هر قشر و گروهی باید مسوولیت خود را بداند و به رسالت خود در مسیر تبیین گام دوم عمل کند، اذعان کرد: اسلام و کفر رو در روی هم قرار گرفته‌اند و دشمن هم از این مساله احساس خطر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: امروز تمدن اسلامی به میدان آمده و بافته‌های آنان را رشته کرده و برنامه‌ها و توطئه‌های آنها را به هم زده است و به همین دلیل به شدت در صدد مقابله با تمدن اسلامی هستند.

وی به برنامه‌ریزی دشمنان در ابعاد مختلف برای مقابله با اسلام گریزی زد و گفت: امروز دشمنان برای مقابله با تمدن اسلامی در ابعاد مختلف از جنگ نظامی و فرهنگی گرفته تا کنترل جمعیت مسلمانان و ضعیف کردن آنان برنامه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: امروز دشمنان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف دنبال تغییر سبک زندگی و ذائقه مسلمانان هستند و سعی دارند با قدرت و فرهنگ خود در برابر اسلام جلوه نمایی کنند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته که هرجا مولفه‌ای از قدرت ما وجود داشته آن را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تکه تکه کردن کشورها و ایجاد شکاف در بین جوامع اسلامی از برنامه‌های اصلی دشمنان اسلام است که قرن‌ها روی آن کار کرده‌اند.

وی با تاکید براینکه دشمنان در برخی مقاطع همه چیز را تمام شده حساب می‌کردند ولی خداوند مکر آنها را به خودشان بازگرداند، گفت: دشمن ایجاد تفرقه را مهمترین مولفه برای شکست جهان اسلام می‌دانند و از این رو سعی دارند با هر روشی پیوستگی و وحدت اسلام را از ببن ببرند.

حسینی‌شاهرودی در ادامه به نقش نیروهای سپاه قدس نقش مهمی در مقایله با دشمنان اسلام ایفا کرده است، اظهار کرد: دفاع از کشورهای اسلامی در مقابل هجمه های دشمنان به شکل لشکرکشی نبوده و انچه انجام گرفت کمک فکری و تسلیحاتی بود.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های امروز ایران اسلامی به تسلیحات نظامی خلاصه نمی‌شود و در ابعاد مختلف علمی، پزشکی و غیره در بالاترین سطح قدرت قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نزدیک شدن به اولین سالگرد بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: در گام نخست در ۴۰ سال اخیر شاهد تحولات درون و برون منطقه‌ای زیادی بودیم.

وی تصریح کرد: شکست شاخ دو ابرقدرت شرق و غرب نخستین قدم در گام اول انقلاب بود به گونه‌ای که امروز نوع نگاه و مبارزه متفاوت شده و بسیاری از این تفاوت‌ها بخاطر بروز و ظهور انقلاب اسلامی است.

حسینی‌شاهرودی به نقش برخی سرداران در این مسیر همچون سردار تهرانی و  سردار سلیمانی در مقابله با دشمنان اسلام گریزی زد و گفت: سردار سلیمانی با بنیان جبهه مقاومت در برابر تمامی خیانت‌های سردمدران ظلم ایستاد و اقتدار بزرگ ایران و جهان اسلام در همه عرصه‌ها از جمله نظامی، علمی و دیگر عرصه‌ها را آشکارتر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به برخی ادعاهای دشمنان انقلاب در مورد خسته شدن و بی‌اعتمادی مردم به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شهادت سردار سلیمانی ثابت کرد با گذشت ۴۰ سال از انقلاب آن حرکت توده‌ای مردم و انقلاب خواهی و ولایت‌مداری همچنان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: شهادت سردار سلیمانی هم قدرت علمی و هم قدرت نظامی ایران را به جهان نشان داد و نماد قدرت آمریکا را شکست.

وی گفت: قبل از ضربه زدن به پایگاه هوایی امریکا در عراق کشور ما به عراق اعلام کرد و آنها هم به آمریکا اعلام کردند،واقعیت این بود که دشمنان ما حتی در تفکرشان نمی‌گنجید که چنین پایگاه پیشرفته را هدف قرار دهیم.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه گرفتاری امروز ما از دست غرب و آمریکا و نفوذی‌هایی است که تحت تاثیر غرب هستند، عنوان کرد: موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد، نماد قدرت آمریکا در منطقه را شکست و بخش قدرت تمدنی اسلام نمود ویژه ای پیدا کرد.

وی تصریح کرد: امروز رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب از ما می‌خواهد خودسازی کنیم و این خودسازی بیش از سایرین بر عهده ماست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خداوند برای روحانیت احترام ویژه‌ای قائل است و می‌فرماید اینها بالاترین خشیت الهی را دارند و برای کسی جز خدا قدرتی متصور نمی شوند.

وی گفت: وقتی رهبر انقلاب می‌فرمایند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند یعنی قدرتی برای کسی جز خدا متصور نمی‌شود زندگی زیر لوای چنین رهبری افتخار بزرگ برای همه ملت ایران است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول