اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

مرتضی بانک در حکمی «احمد جمالی» را به عنوان «معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب کرد.

معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مرتضی بانک در حکمی (دوشنبه 7 بهمن ماه) «احمد جمالی» را به عنوان «معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب کرد.

مرتضی بانک در این حکم آورده است:

جناب آقای احمد جمالی

نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی» منصوب می‌شوید.

بی‌تردید در سال «رونق تولید» تلاش دانایی محور و تدوین برنامه‌های اقدام برای عملیاتی سازی جدی سیاست های اقتصادی کشور در توسعه حوزه عمل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به منظور انتقال فناوری‌های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید، افزایش صادرات کالا و خدمات و توسعه صنعتی در این مناطق و ارزیابی سیاست‌ها، پایش و نظارت بر اجرای برنامه‌ها در قالب شاخص های کیفی و کمی در دستیابی به اهداف توسعه ای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مشارکت با کارشناسان و خبرگاران این مناطق از مهمترین وظایفی است که انجام آن مورد انتظار است.

براساس این گزارش، «احمد جمالی» دارای مدرک تحصیلی دکتری در رشته مدیریت است و تحصیلات خود را از مقطع کارشناسی تا دکترا در دانشگاه های تهران و شیراز گذرانده است. 

از مهمترین سوابق کاری وی می توان به، «مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران»، «سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل»، «مدیر کلی امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت» و «دبیر ستاد سرمایه گذاری وزارت راه و ترابری» و همچنین «مدیر کل وام ها، مجامع و موسسات بین المللی» و «مدیرکل نیروی انسانی و توسعه مدیریت سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران» اشاره کرد.

پیش از وی، «اکبر افتخاری» معاونت اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول