اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استقبال سپاهانی‌ها از مهاجم عمانی/ قهرمانی اصفهان در ووشو کشور

حضور مهاجم سپاهان در تمرین این تیم، قهرمانی اصفهان در مسابقات کشوری ووشو و جذب یک مدافع توسط ذوب‌آهن از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

استقبال سپاهانی‌ها از مهاجم عمانی/ قهرمانی اصفهان در ووشو کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز ۷ بهمن ماه علاوه بر این‌که مهاجم جدید سپاهان به تمرینات این تیم در اصفهان اضافه شد، لیگ برتر بسکتبال آقایان و والیبال بانوان برگزار شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ مهاجم ۲۲ ساله و تازه وارد زردپوشان اصفهان در ابتدای تمرین امروز تیم مورد استقبال بازیکنان و اعضای تیم قرار گرفت؛ محسن الغسانی، مهاجم جوان تیم ملی عمان که به تازگی با عقد قراردادی به مدت ۱۸ ماه شاگرد امیر قلعه‌نویی شده، پس از دریافت کارت ITC‌ در روز گذشته، امروز کارش را به طور رسمی در جمع بازیکنان سپاهان آغاز کرد و مورد استقبال سایر نفرات قرار گرفت.

سپاهان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مقابل ماشین‌سازی تبریز تن به تساوی بدون گل داد و ۲ امتیاز حساس را از دست داد تا فاصله این تیم با پرسپولیس در صدر جدول به ۵ امتیاز برسد؛ همچنین سپاهان و فولاد در هفته نوزدهم روز جمعه یازدهم بهمن ساعت ۱۷ و در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت.

خبر دیگر از سپاهان این‌که پیراهن‌های جدید تیم فوتبال سپاهان که بنابر اعلام شرکت تولید کننده این لباس‌ها با استفاده از اِلِمان‌های مخصوص باشگاه اصفهانی تولید شده، پیش از بازی هفته هجدهم زردپوشان مقابل فولاد خوزستان رونمایی خواهد شد؛ لباس‌های جدید سپاهان قرار است طبق برنامه‌ریزی انجام شده روز پنجشنبه هفته جاری، در حاشیه کنفرانس خبری امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام رونمایی شوند.

✅ کمیته تیم‌های ملی اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت جوانان و پاراسایکلینگ دوچرخه‌سواری آقایان را اعلام کرد؛ اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت جوانان و پاراسایکلینگ، به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ مالزی از برگزار می‌شود و کیارش نادری و محمدحسین رحمانی از اصفهان به این اردو دعوت شده‌اند.

✅ هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال امروز برگزار شد که ذوب‌آهن اصفهان که در شهرکرد مهمان رعد پدافند این شهر بود در پایان موفق شد میزبان خود را ۸۴ بر ۷۲ از پیش رو برداشت.

همچنین مرحله پلی‌آف و حذفی لیگ برتر بسکتبال بانوان پیگیری شد که تیم نامی‌نو اصفهان در دور رفت مقابل خانه بسکتبال هرمزگان با نتیجه ۶۴ بر ۴۱ به پیروزی دست پیدا کرد.

✅ محمدرضا صفدریان یخ‌نورد اصفهانی در آخرین مرحله رقابت‌های جهانی ماده لید به عنوان ششم رسید و در پایان رقابت‌های یخ نوردی در سال ۲۰۲۰ و در رتبه‌بندی کلی در جایگاه چهارم جهان ایستاد.

ملی‌پوش کشورمان پیش از مرحله نهایی مسابقات جهانی در رتبه نخست رتبه‍بندی قرار داشت که متأسفانه به دلیل برخی مشکلات و آسیب دیدگی در مرحله نهایی نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند؛ صفدریان در مرحله نخست این رقابت‌ها در چین با کسب نشان نقره عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرده بود.

✅ وفا هخامنش مدافع بلندقامت فوتبال ایران با امضای قرارداد خود، رسما به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیوست؛ این بازیکن سابقه حضور در تیم‌های صنعت نفت آبادان، خونه به خونه، فجر سپاسی شیراز، نفت تهران و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد.

خبر دیگر از ذوب‌آهن این‌که کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی ۵ بازی به یاد ماندنی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد؛ بازی ذوب‌آهن با الغرافه در مرحله پلی‌آف سال گذشته یکی از این بازی‌های جذاب انتخاب شد در این بازی ذوب آهن ۳ بر ۲ برنده شد.

✅ بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی جوانان ۲۶ بازیکن دعوت شده از روز ۱۲ بهمن ماه در اردوی این تیم حضور خواهند یافت و این اردو تا ۱۸ بهمن در مرکز ملی فوتبال ادامه خواهد داشت که امیر‌حسین نیک‌پور، محمد‌رضا عسگری و یاسین سلمانی از اصفهان به این اردو دعوت شده‌اند.

✅ رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان کشور که از روز پنجشنبه در سالن آزادی سنندج آغاز شده بود، به اتمام رسید؛ در تالو، تیم اصفهان با کسب ۸ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز بهترین عملکرد را داشت و در جایگاه نخست ایستاد؛ در پایان و در مجموع ۲ بخش ساندا و تالو، تیم‌های اصفهان و زنجان به صورت مشترک با کسب ۸ طلا، ۴ نقره و ۳ برنز بر سکوی قهرمانی ایستادند.

✅ در هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران تیم‌های ستارگان فارس و باریج اسانس کاشان در شیراز به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده کاشان سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۷ میزبان خود را شکست داد.

✅ اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور شطرنج ناشنوایان پس از دو روز برگزاری با حضور ۶۰ ورزشکار از ۱۵ استان در کافه ورزش ایران مال پایان یافت؛ در بخش تیمی، تیم کهگیلویه و بویراحمد بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم اصفهان دوم شد و تیم مازندران بر سکوی سوم ایستاد‌.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول