اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تداوم شکست‌های بسکتبالیست‌های شهرداری در لیگ برتر

تیم بسکتبال شهرداری قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، مقابل شهرداری بندرعباس بازی را واگذار کرد.

تداوم شکست‌های بسکتبالیست‌های شهرداری در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ، در هفته بیستم و دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم بسکتبال شهرداری قزوین در حالی در بندرعباس میهمان شهرداری این شهر بود که در پایان بازی را به میزبان خود واگذار کرد.

دراین دیدار بسکتبالیست‌های شهرداری قزوین علی‌رغم یک بازی حساب شده  در پایان با نتیجه 85 به 81 بازی را واگذار کردند تا هجدهمین باخت خود را در این رقابت‌ها متحمل شوند.

شاگردان پویا تاجیک در تیم بسکتبال شهرداری قزوین، با این شکست در کنار نیروی زمینی تهران یکی از نامزد‌های اصلی سقوط به لیگ یک محسوب می‌شود.

نماینده استان پنج دیدار دیگر در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور پیش رو دارد و باید برای بقا در لیگ برتر امتیازهای لازم را جمع‌آوری کند.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین یک دیدار معوقه از چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، مقابل پتروشیمی بندرامام مدعی قهرمانی لیگ برتر را باید برگزار کند که دشوار به نظر می رسد که بتواند از این دیدار سربلند خارج شود.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین در هفته‌های بیست و سوم تا بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر ،  به ترتیب مقابل تیم‌های نیروی زمینی تهران ، آویژه صنعت پارسا مشهد ، رعد پدافند هوایی شهرکرد و ذوب آهن قرار می گیرد.

شاگردان تاجیک باید در پنج دیدار باقیمانده خود مقابل رقبا به برتری برسند تا بتوانند بخت خود را برای ماندن در لیگ برتر بیشتر کنند.

نماینده استان در حال حاضر با کسب 24 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور قراردارد.

انتهای پیام

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول