اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مالکان خودروهای اروندی، پلاک‌های خود را تعویض کنند

رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: مالکین خودروهای اروندی که پلاک خودرو آن‌ها قدیمی است برای گرفتن پلاک جدید ایران 33 اقدام کنند.

مالکان خودروهای اروندی، پلاک‌های خود را تعویض کنند

منصور جمشیدی رئیس پلیس راه استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: مالکین خودروهای اروندی که پلاک خودرو آن‌ها قدیمی است برای گرفتن پلاک جدید اقدام کنند.

وی با بیان اینکه چنانچه مالکین خودرو اروندی برای تعویض پلاک اقدام نکنند برگه ترخیص به آن‌ها داده نمی‌شود، افزود: به دستور ناجا خودروهای اروندی پلاک قدیم باید پلاک جدید ایران 33 را دریافت کنند تا آدرس و مشخصات وسیله نقلیه آن‌ها با مشکل مواجه نشود.

رئیس پلیس راه استان خوزستان در رابطه با دلیل تعویض پلاک اروند قدیمی گفت: پلاک‌های قدیمی در زمانی صادر شد که منطقه آزاد اروند به تازگی راه افتاده بود و ساختار و سیستم منطقه به شکلی بود که ثبت سیستمی مشخصات وسیله نقلیه مشکل داشت.

جمشیدی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات توسط وسایل نقلیه‌‌ای که در سطح شهر تردد می‌کنند، عنوان کرد: دوربین‌های مدار بسته به صورت خودکار تخلفات رانندگان را ثبت و اعمال قانون می‌کنند.

وی بیان کرد: خیابان سلمان فارسی به صورت 24 ساعته برای تردد وسایل نقلیه عمومی و خودروهایی که خدمات‌دهی عمومی دارند تعریف شده است و چنانچه وسیله شخصی از این خیابان تردد کنند مشمول جریمه می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول