اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعزام کاروان دانش‌آموزان پسر اردکان به اردوی راهیان نور + تصاویر

با بدرقه مسؤولین، 186 نفر از دانش‌آموزان پسر اردکانی در قالب 5 دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

اعزام کاروان دانش‌آموزان پسر اردکان به اردوی راهیان نور + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، صبح امروز و به‌منظور آشنایی نسل جوان بافرهنگ ایثار و شهادت و در جهت مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمنان، اعزام دانش‌آموزان پسر شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور انجام شد.

مدیر آموزش‌وپرورش اردکان در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان در سخنان کوتاهی گفت: شما دانش‌آموزان باید سپاسگزار خداوند باشید که توفیق حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را نصیبتان کرده است چراکه قطعاً به این سفر معنوی دعوت‌شده‌اید.

ابوالفضل کارگر از دانش‌آموزان خواست تا از تمام لحظات این سفر معنوی برای خودسازی و بصیرت افزایی خود بهره کافی را ببرند و به‌عنوان سفیران نور پیام خون شهدا را برای دیگران بازگو کنند.

وی در پایان گفت: دانش‌آموزان اعزامی، در طول سفر خود از برخی از مناطق عملیاتی نظیر شلمچه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، موزه خرمشهر، یادمان علقمه، معراج شهدا و سایر مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز در این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) خطاب به دانش‌آموزان گفت: این را یقین بدانید که شما دعوت‌شده شهدا هستید.

وی با اشاره به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: بسیاری از افراد تا ایشان زنده بودند را نمی‌شناختند اما شهادت این سردار بزرگ یک اجماع جهانی را به وجود آورد و این نشانه زنده‌بودن شهداست.

سرهنگ حسین هاتفی در پایان از دانش‌آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور خواست که از این سفر معنوی استفاده لازم را ببرند و بدانند که اگر با شهدا رفیق شوند آن‌ها نیز به رفقای خود کمک می‌کنند.

گفتنی است که مراسم بدرقه کاروان دانش‌آموزان پسر شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور با حضور جمعی از مسؤولین، خانواده‌های دانش‌آموزان و مربیان مدارس در محل هیئت رزمندگان اسلام اردکان برگزار شد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول