اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پویش تلاوت قرآن به یاد سردار شهید سلیمانی طی دهه فجر / حضور مبلغان غیر ایرانی در خراسان شمالی

جانشین کارگروه هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی دهه فجر خراسان شمالی گفت: پویش ملی ختم قرآن تا پایان دهه فجر برای شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

پویش تلاوت قرآن به یاد سردار شهید سلیمانی طی دهه فجر / حضور مبلغان غیر ایرانی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام ناصر ایزانلو صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر خراسان شمالی اظهار کرد: تاکنون  ۲۸۰۰ برنامه در دستور کارگروه هست و ۷۰ عنوان برنامه که کار سنگینی است و تمام مجموعه‌ها همکاری می‌کنند. 

وی افزود: عمده برنامه‌های ما مزین است بانام نازنین سردار شهید قاسم سلیمانی و حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها در واقع همه برنامه‌ها زینت بخشیده شده به نام شهدای مقاومت و حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها که همایش تجلیل از مؤذنان جزو برنامه‌های این ایام است.

جانشین کارگروه هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی دهه فجر خراسان شمالی تصریح کرد: همایش گفتمان خانواده جزو برنامه‌های این ایام است و گردهمایی هیئات خواهران و برداران که جداگانه برگزار می‌شوند در کلیه شهرستان‌ها خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: محفل انس با قرآن، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در مانه و سملقان و گرمه و جاجرم جزو برنامه‌های کارگروه هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی دهه فجر خراسان شمالی است.

ایزانلو خاطرنشان کرد: بیش از ۲۶۰ مبلغ و ۲۱۰ مبلغه برای حضور در برنامه های مختلف حضور پیدا می‌کنند و تا ۱۲ بهمن حضورشان پررنگ‌تر خواهد بود که ۱۵۰ مبلغ نیز از روحانیون استان در برنامه ها مشارکت می‌کنند و مبلغین غیر ایرانی از نیجریه و هند در خراسان شمالی حضور پیدا می کنند. 

وی عنوان کرد: تمام زیرمجموعه در کلیه شهرستان‌های استان گفتمان انقلاب را در بیش از ۱۰۰ مدرسه تا پایان دهه فجر تبیین می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول