اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شرکت‌های دانش بنیان در قم حمایت می شوند

استاندار قم گفت: شرکت‌های دانش بنیان استان نیاز به حمایت دارند و جلساتی در استانداری قم با حضور صاحبان شرکت‌های دانش بنیان استان قم برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش بنیان در قم حمایت می شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به عملکرد بانک های استان قم اظهار کرد: بانک‌هایی که مانع در مسیر کار واحدهای تولیدی ایجاد کنند، توبیخ خواهند شد، از بانک‌هایی در استان هم که برای تسهیل و رفع موانع تولید تلاش می‌کنند، تقدیر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: گزارش‌های ارائه شده از سوی بانک‌های استان قم به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید دارای مبانی منطقی باشد، این گزارش‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا مشخص شوند که بانک‌های استان تا چه اندازه اهداف ستاد را عملی کردند.

استاندار قم افزود: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نباید صرفا بیان گزارش‌های آماری و اظهارنظرهای جزئی باشد، باید مبنای آمارهای ارائه شده در این جلسات مشخص شود و افراد شرکت کننده در جلسات برای رسیدن به هدف تسهیل و رفع موانع تولید در استان تلاش کنند.

سرمست نقش بانک‌های استان قم را مهم دانست و تصریح کرد: این بانک‌ها گلوگاه رفع موانع پیش روی بخش تولید در استان هستند و نقش مهمی را در زمینه تسهیل امور واحدهای تولیدی بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد از شرکت‌های دانش بنیان استان قم که ایده و نوآوری داشتند، در نمایشگاه الکامپ حضور پیدا کردند و این شرکت‌ها نیاز به حمایت دارند و جلساتی در استانداری با حضور صاحبان شرکت‌های دانش بنیان استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78004*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول