اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رشد 7 درصدی شرکت‌های دانش بنیان در استان قم

رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: در استان 126 شرکت دانش بنیان شناسایی شدند و تعداد این شرکت‌ها در استان 7 درصد رشد کرده است.

رشد 7 درصدی شرکت‌های دانش بنیان در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید حسین اخوان علوی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به شرکت‌های دانش بنیان استان قم اظهار کرد: در استان 126 شرکت دانش بنیان شناسایی شدند، رتبه استان قم در زمینه شرکت‌های دانش بنیان رتبه نهم است و تعداد این شرکت‌ها در استان 7 درصد رشد کرده است.

وی ادامه داد: در استان قم 13 شرکت خلاق و نوآور در زمینه توسعه زیست بوم کسب و کار فعال هستند و توسعه این شرکت‌ها در برنامه پارک علم و فناوری استان قرار دارد تا شرکت‌های خلاق و نوآور قم وارد عرصه تولید داخلی شوند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم افزود: 110 نوع حمایت از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های خلاق صورت می‌گیرد و به این شرکت‌ها حدود دو میلیارد تومان تسهیلات ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با شرکت‌های تخصصی دانش بنیان در استان قم، تفاهم نامه ای امضا و برای برگزاری یک دوره آموزشی 15 نفر از دانشگاهیان را انتخاب کردیم.

انتهای پیام/78004*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول