اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح 3 طرح بزرگ صنعتی با حضور رئیس‌جمهور در زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از آماده‌سازی سه طرح بزرگ صنعتی برای افتتاح توسط رئیس جمهور طی دهه فجر خبر داد.

افتتاح 3 طرح بزرگ صنعتی با حضور رئیس‌جمهور در زنجان

ناصر فغغوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 13 طرح و واحد صنعتی در استان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی طی دهه فجر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه واحدهای آماده افتتاح و کلنگ‌زنی شامل واحدهای سرمایه‌گذاری‌، اشتغال و تولیدات قابل توجه است، گفت: سرمایه‌گذاری برای افتتاج این واحدها 28 هزار و 478 میلیارد ریال با اشتغالزایی هزار و 878 نفر است.

وی گفت: در حال حاضر سه واحد بزرگ صنعتی در استان زنجان آماده افتتاح با حضور رئیس‌جمهور و 6 واحد صنعتی آماده افتتاح توسط معاون رئیس جهمور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیز دو طرح بزرگ صنعتی آماده کلنگ‌زنی با حضور مقامات عالی کشور طی دهه فجر است.

فغفوری با بیان اینکه میزان اشتغالزایی دو طرح آماده کلنگ‌زنی حدود یک هزار و 878 نفر با سرمایه‌گذاری 40 هزار میلیارد ریال اعلام شده است، گفت: همچنین طرح‌های آماده برای افتتاح توسط رئیس‌جمهور نیز دو واحد بزرگ تولید مفتول فولادی و شمش فولاد مجموعاً با سرمایه‌گذاری 22 هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و 50 نفر است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: واحد تولید پارچه جین، تکمیل و رنگرزی پارچه با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 500 نفر، واحد تولید اسید سولفوریک با ظرفیت 100 هزار تن  و سرمایه‌گذاری 311 میلیارد ریال از دیگر واحدهای آماده افتتاح در ایام دهه فجر است.

وی همچنین از احیای مجدد واحد چینی هیس توسط سرمایه گذار جدید خبر داد و افزود‌: سرمایه‌گذاری صورت گرفته  برای احیای این واحد بالغ بر 700 میلیارد ریال است که اقدام به تولید سالانه 6 هزار تن چینی در استان خواهد کرد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول