اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کوشنر: معامله قرن امنیت اسرائیل را در منطقه افزایش می‌دهد

مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای درباره معامله قرن گفت که این طرح، امنیت اسرائیل را در منطقه افزایش می‌دهد.

کوشنر: معامله قرن امنیت اسرائیل را در منطقه افزایش می‌دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جرد کوشنر» مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت که معامله قرن به رژیم صهیونیستی فرصت بهره بردن از امنیت بیشتر در منطقه را فراهم می‌کند.

وی در ادامه گفت: «زمان زیادی برای ترسیم نقشه راه‌حل ها صرف کردیم و مناطق فلسطینی از طریق پل و تونل به یکدیگر مرتبط می‌شوند.»

کوشنر در ادامه مدعی شد: «نقشه‌ای که ترسیم کردیم با قطعنامه‌های بین‌المللی تطابق دارد و نمی‌خواهیم که هیچ یهودی یا فلسطینی را از منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کند جابجا کنیم.»

مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «هر گونه راه‌حل باید بر اساس دو دولت باید مطابق نقشه‌ای باشد که آن را ترسیم کرده‌ایم.»

کوشنر در ادامه مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت: «تشکیلات خودگردان به جای شکایت و اعتراض، سر میز مذاکره حاضر شود و برای ملت خودش امتیازاتی را بدهدو ما اسرائیلی‌ها را متقاعد کردیم تا 4 سال شهرک‌سازی‌ها را متوقف کنند.»

وی با جانبداری از رژیم صهیونیستی گفت: «اسرائیلی‌ها همواره فرصت‌هایی را به فلسطینیان برای تحقق صلح عرضه کرده‌اند اما مشکل نزد سران فلسطینی است.»

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه روز سه‌شنبه در ادامه طرح‌های ضد فلسطینی و اسلامی خود، از طرح صلح ادعایی خود موسوم به معامله قرن که مدعی است برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها ارائه می‌شود، رونمایی کرد.

رئیس جمهور آمریکا این طرح را با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رونمایی کرد. او پیشتر شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیمم صهیونیستی به رسمیت شناخت و سفارت آمریکا از تل‌آویو را به این شهر فلسطینی منتقل کرد.

ترامپ اعلام کرد که شهر فلسطینی قدس پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند. او گفت که وقت آن رسیده است که کشورهای اسلامی رژیم اسرائیل را که در سال ۱۹۴۸ تشکیل شد، برسمیت بشناسند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول