اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نماینده آمریکایی: معامله قرن یک دزدی است

نماینده مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به رونمایی از طرح سازش تحمیلی رئیس جمهور آمریکا، آن را یک دزدی و محو کردن (فلسطین) توصیف کرد.

نماینده آمریکایی: معامله قرن یک دزدی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ایلهان عمر» نماینده مجلس نمایندگان آمریکا به طرح سازش تحمیلی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

وی در پیامی در توئیتر درباره معامله قرن نوشت: «این یک طرح صلح نیست، این دزدی و محو کردن (فلسطین) است.»

«کریس مورفی» سناتور دموکرات اهل ایالت «کنتیکت» آمریکا نیز در توییتی در زمینه رونمایی از طرح معامله قرن توسط رئیس جمهور ایالات متحده گفت: «در این برنامه جز با اسرائیلی‌ها، با هیچکس دیگر مذاکره‌ای نشد. پس نمی‌توان هرگز آن را برنامه صلح خواند. صلح تنها از طریق توافق بین اسرائیل با مردم فلسطین امکان‌پذیر است. با این شرایط جدید، سازش با اسرائیل بعدها دشوار‌تر می‌شود.»

رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه روز سه‌شنبه در ادامه طرح‌های ضد فلسطینی و اسلامی خود، از طرح صلح ادعایی خود موسوم به معامله قرن که مدعی است برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها ارائه می‌شود، رونمایی کرد.

رئیس جمهور آمریکا این طرح را با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی رونمایی کرد. او پیشتر شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیمم صهیونیستی به رسمیت شناخت و سفارت آمریکا از تل‌آویو را به این شهر فلسطینی منتقل کرد.

ترامپ اعلام کرد که شهر فلسطینی قدس پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند. او گفت که وقت آن رسیده است که کشورهای اسلامی رژیم اسرائیل را که در سال ۱۹۴۸ تشکیل شد، برسمیت بشناسند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول