اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

الاخبار| موضع بدون روتوش «محمود عباس» در قبال «معامله قرن»

یک روزنامه لبنانی نوشت، برخلاف خبرهای منتشره درباره موضع رئیس تشکیلات خودگردان ، منابع امنیتی در رام‌الله اعلام کردند که وی طی بخشنامه‌ای خواستار عدم درگیری با نظامیان صهیونیست و عدم سوزاندن عکس رئیس‌جمهور آمریکا شده است.

الاخبار| موضع بدون روتوش «محمود عباس» در قبال «معامله قرن»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سه‌شنبه شب (دیشب) در واکنش به رونمایی از طرح سازش تحمیلی آمریکا گفت که بیت‌المقدس فروشی نبوده و فلسطین برای سرنگونی توطئه‌های اسرائیل به جبهه مقاومت روی می‌آورد. (جزئیات بیشتر)

اما روزنامه «الاخبار» به نقل از منابع امنیتی در رام‌الله نوشت: «محمود عباس بخشنامه‌ای شدیداللحن صادر کرده و خواستار عدم شلیک حتی یک تیر به سمت دشمن شده است. وی همچنین خواستار نظارت پررنگ بر تظاهرات و تلاش برای عدم درگیری مستقیم شده است. دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان با لباس غیرنظامی تلاش می‌کنند مانع از سوزندان عکس دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا یا شعارهایی علیه وی شوند».

در ادامه این گزارش آمده، هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی نیز در بالاترین سطح ادامه دارد.

الاخبار افزود، رئیس‌جمهور آمریکا هیچ تماسی به عباس نداشته، بلکه این عباس بوده که از ابتدا منتظر تماس ترامپ بوده اما این اتفاق رخ نداده است. همچنین رئیس تشکیلات خودگردان در هیچ نشستی به ترامپ ناسزا نگفته است.

در همین زمینه روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت، عباس به نیروهای فلسطینی دستور داده مانع از درگیری میان معترضان با نظامیان صهیونیستی شوند.

گروه‌های فلسطینی دیروز و امروز را روز خشم اعلام کرده‌اند، دیروز شاهد تظاهرات گسترده‌ای در کرانه باختری و نوار غزه بود و این تظاهرات قرار است امروز نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول