اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تصمیمی برای توقف پروازهای چین‌ اتخاذ نشده است/مسافران ورودی به‌دقت معاینه می‌شوند

سخنگوی سازمان هواپیمایی در پاسخ به این سؤال که‌ بابت کنترل بیشتر بیماری کرونا، آیا سازمان هواپیمایی برنامه‌ای برای توقف موقت پرواز‌های چین به ایران دارد؟ گفت: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است، پروازها انجام می‌شود اما کاملا تحت کنترل است.

تصمیمی برای توقف پروازهای چین‌ اتخاذ نشده است/مسافران ورودی به‌دقت معاینه می‌شوند

رضا جعفر‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت ‌پروازهای چین و معاینه مسافران ورودی به فرودگاه امام خمینی (ره) در کنترل بیماری کرونا، اظهار داشت در فرودگاه‌های بین‌المللی کشور و خصوصاً فرودگاه بین المللی امام خمینی (ر‌ه) مسافران و گروه پروازی به دقت از نطر بیماری کرونا قبل از ورود به سالن، معاینه می‌شوند.

‌سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: در حال حاضر شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ر‌ه)‌ همکاری بسیار مناسبی با مأموران وزارت بهداشت و درمان و اداره بهداشت مرزی دارند و معاینه مسافران ورودی به کشور به دقت انجام می‌شود.

جعفرزاده اضافه کرد: معاینه مسافران قبل از ورود به کشور خصوصاً در پروازهای چین و کشورهای آسیای جنوب شرقی مورد تأکید است که با دقت در حال انجام است ضمن آنکه در حال حاضر ارتباطات مناسبی بین شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ر‌ه) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برقرار است.

وی تاکید کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر انتقال این بیماری (کرونا) به داخل کشور ‌دریافت نکرده‌ایم.

‌سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که‌ سازمان هواپیمایی کشوری برنامه‌ای برای توقف موقت پرواز‌های چین به ایران دارد؟ بیان کرد: هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است، پروازها انجام می‌شود اما کاملاً تحت کنترل است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول