اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

کمپین مالباختگان آذویکو از زبان دو طرف ماجرا/ «فارس من» پیگیر ماجراست

کمپین مالباختگان خودروسازی «آذویکو» هر دو طرف موضوع را به فارس کشاند. فارس پیگیر ماجراست تا حق کسی پایمال نشود.

کمپین مالباختگان آذویکو از زبان دو طرف ماجرا/ «فارس من» پیگیر ماجراست

به گزارش خبرگزاری فارس؛ «عدم انجام تعهدات شرکت خودروسازی صنعت خودرو آذربایجان آذویکو» سوژه‌ای بود که دو روز قبل در «فارس من» ثبت کردید. بلافاصله با انتشار این مطلب، حمایت‌های مالباختگان شروع شد و در کمتر از 48 ساعت تا الان بیش از 2500 امضا جمع شد. 

 

از همان ساعات اول گروه اقتصادی خبرگزاری فارس پیگیر ماجراست و برای به دست آوردن مستندات بیشتر دست به کار شد. سردبیر کمپین با مراجعه به خبرگزاری از جزئیات بیشتر ماجرا برایمان گفت. ادعایش این بود که این شرکت خودروسازی که به دلیل تحریم از تحویل خودروها امتناع می‌کند، از قبل در جریان تحریم‌ها بوده و با علم به این موضوع اقدام به پیش‌فروش خودروهایش کرده است.

 

ساعاتی بعد با مراجعه نماینده این شرکت خودروسازی به خبرگزاری پای صحبت‌ها و مستندات وی نشستیم. نماینده آذویکو ادعا کرد که این شرکت از تحریم‌ها خبری نداشته‌ است و برای مشتریانش خودروی جایگزین پیشنهاد کرده است. خیلی از مشتریان هم قبلا عین پولشان را گرفته‌اند. از ما خواست تا برای اینکه حق شرکت پایمال نشود، جوابشان را منتشر کنیم. 

 

گروه اقتصادی فارس برای بررسی موضوع نیاز به زمان دارد ولی از آنجا که «فارس من» نخواهد گذاشت تا حق کسی به ناحق پایمال شود حرف‌های شنیده از دو طرف را صرفا به عنوان ادعا منتشر می‌کند. همین‌طور از دو طرف ماجرا و وکلای محترمشان دعوت می‌کند تا برای میزگردی جهت بررسی موضوع به فارس بیایند.

 

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول