اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز نخستین جشنواره مطبوعاتی رسا در جویبار

مدیر کانون بسیج رسانه جویبار و دبیر جشنواره مطبوعاتی رسا گفت: جشنواره مطبوعاتی رسا در پنج بخش برگزار شده و به معرفی دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف خواهد پرداخت.

آغاز نخستین جشنواره مطبوعاتی رسا در جویبار

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محسن رحمانی مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان جویبار در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: انقلاب ‌اسلامی ایران منجر به ایجاد تحولات گسترده و عظیمی در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران شد و تحولات مهم و تأثیری شگرف در سطح جهانی به وجود آورد. 

 وی تصریح کرد: با اینکه انقلاب‌های بسیاری در جهان شکل گرفته ولی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به دلیل روح دینی و ظلم ستیزی و حمایت از محرومان و مستضعفان و به‌خصوص مبارزه با استکبار جهانی منحصر به فرد است.

دبیر جشنواره مطبوعاتی رسا با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهارکرد: انقلاب اسلامی از منطق قوی در مسائل جهانی  برخوردار است و در طول این 41 سال دستاوردها و پیشرفت‌های زیادو چشمگیری در عرصه‌های مختلف ازجمله علمی و فنّاوری،نظامی، صنعتی، کشاورزی و گسترش خدمات اجتماعی و بسیاری از ویژگی‌های افتخارآمیز دیگر که همگی محصول انقلاب و نتیجه‌ی جهت‌گیری‌های انقلابی و جهادی است. 


رحمانی از برگزاری نخستین جشنواره ملی مطبوعاتی رسا در شهرستان جویبار خبر داد و گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نخستین جشنواره ملی مطبوعاتی «رسا » با ۱۲ محور اصلی و یک محور ویژه از امروز آغاز خواهد شد. 

وی افزود: این جشنواره به بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف خواهد پرداخت و محور ویژه جشنواره نیز مربوط به نقش سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

دبیر جشنواره مطبوعاتی رسا با بیان اینکه این رویداد در پنج بخش برگزار می‌شود عنوان کرد: گزارش(خبری ـ تحلیلی)، یادداشت، گفتگو، عکاسی و فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه‌ای، پنج بخش قابل رقابت شرکت‌کنندگان است.

رحمانی تأکید کرد: تمامی آثار ارسالی از طریق ایمیل جشنواره به آدرس rasafestival@chmail.irدریافت خواهد شد و همچنین اطلاعات تکمیلی این جشنواره در شبکه‌های اجتماعی سروش و تلگرام به آدرس  @rasapressfestival قابل مشاهده است.

وی در پایان گفت: از تمامی خبرنگاران، اصحاب رسانه و صاحبان قلم و اندیشه در سراسر کشور برای حضور و ارسال اثر به این جشنواره دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول