اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی خطاب به وزارت امور خارجه

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی در پی مصاحبه‌ وزیر امور خارجه درخصوص مذاکره با آمریکا، نامه‌ای خطاب به وزارت امور خارجه صادر کرد.

نامه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی خطاب به وزارت امور خارجه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی در پی مصاحبه‌ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در خصوص مذاکره با آمریکا، نامه‌ای خطاب به وزارت امور خارجه صادر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

وزارت خارجه بهتر است پرواز ۶۵۵ ایران ایر را به خاطر بیاورد، همان پروازی که به او خواهد گفت درخواست اصلاح گذشته برای کشوری که تنها خاطره ما از آن حوادثی چون کودتای ٢٨ مرداد، عملیات صحرای طبس، حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی از صدام معدوم، کودتای نوژه، مصادره اموال ایران، اعمال تحریم‌های ظالمانه و ترور نخبگان است، پیامی جز انحطاط عقلانیت و غیرت در دستگاه دیپلماسی دولت، پیام دیگری برای ما ندارد.

وزارت خارجه غیور نیست، زبون است، شجاع نیست، بزدل است، متکی به ملت نیست وابسته به بیگانگان است، برای همین ۶ سال است که صدای انقلاب از این دستگاه شنیده نمی‌شود.

۶ سال است ملت را زیر تازیانه‌های تحریم نگه داشته‌اند و آب و نانمان را به غمزه کدخدایشان گره زده‌اند تا گشایش‌های اقتصادی رخ دهد، اما آنچه عاید ملت شد تحریم‌های بیشتر بود. 

اجازه دادیم تجربه کنند راهی را که از ابتدا انتهایش را می‌دیدیم، اما خطای اخیر مانند خطاهای گذشته قابل چشم‌پوشی نیست. 

وزیر خارجه در مصاحبه با اشپیگل طوری با ولع از مذاکره دوباره با آمریکای تروریست سخن می‌گوید که گویی نمی‌بیند دهان قاتل از فرمان به قتل سردار شهیدمان آغشته به خون است!

این نمک‌خورهای نمکدان‌شکن زیرسایه عزت و امنیتی که استراتژیست منطقه، حاج قاسم محبوب ملت فراهم کرده بود، توانستند با جنتلمن‌های تروریست بر سر میز مذاکره بنشینند و در کنار رودخانه با آن‌ها قدم بزنند.

حاج قاسم برای دشمنان قسم خورده ما به اذعان خودشان، یک دشمن قابل احترام بود، اما وزارت خارجه فخیمه پادوهای ذلیلی هستند که وقتی تاریخ مصرفشان تمام شد دور انداخته می‌شوند که مصداق آن پاسخ حقیرانه ترامپ ملعون بود.

بله تیم مذاکره‌کننده یک تیم حرفه‌ای بود اما در پیشبرد اهداف آمریکا در ایران، در تحقیر و خار کردن ملت بزرگ ایران در چشم دشمنان و دوستانی که به ما امیدوار بودند. 

شکایت از وزارت خارجه را به کدام مجلس باید برد؟

مجلسی که خود در بسیاری از خطاهای غیرقابل جبران وزارت خارجه شریک است؟

اکنون آنچه که باید اتفاق بیفتد این است که شخص وزیر خارجه از یک تریبون رسمی، نه تنها از این خطای فاحش بلکه از تمام اشتباهاتی که در طول این ۶ سال مرتکب شده است، عذرخواهی کرده و از مذاکره با آمریکا و هم پیمانانش توبه کند، چرا که خروجی رفتارهای دیپلماتیک وی که باعث گستاخی تروریست‌های آمریکایی شده بود منجر به شهادت سردار عزیزمان شد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول