اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افتتاح 84 طرح به مناسبت دهه فجر در خر‌م‌آباد

فرماندار خرم‌آباد گفت: در ایام دهه فجر امسال ۸۴ طرح بهره‌برداری می‌شود که میزان اعتبار این طرح‌ها ۹۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان است.

افتتاح 84 طرح به مناسبت دهه فجر در خر‌م‌آباد

جعفر طولابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: دهه فجر رویدادی   فرهنگی و سیاسی است و نبایستی برنامه‌های این دهه را به طرح‌های عمرانی محدود کنیم.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر امسال ۸۴ طرح بهره‌برداری می‌شود، افزود: میزان اعتبار این طرح‌ها ۹۱ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان بوده که بر اساس دستوراتی که به دستگاه‌های اجرایی استان صادر شده این طرح‌ها به صورت کامل انجام و تکمیل شده است.

 فرماندار خرم‌آباد بیان کرد: علاوه بر افتتاح چندین طرح در مرکز استان در ایام دهه فجر عملیات اجرایی 11 طرح با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان دهه فجر امسال در خرم‌آباد آغاز می‌شود.

طولابی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی برای انتقال استکبار ستیزی به نسل جوان است، تصریح کرد: بایستی در این ایام به تشریح موفقیت‌های انقلاب و پیشرفت‌های کشور، و بیان مولفه‌های اقتدار ایران اسلامی بپردازیم.

انتهای پیام/85016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول