اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ورود سامانه بارشی به زنجان از روز شنبه

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ورود سامانه بارشی به استان از روز شنبه خبر داد و گفت: بارش پراکنده و وزش باد به نسبت شدید، پدیده‌های جوی ناشی از فعالیت این سامانه خواهد بود.

ورود سامانه بارشی به زنجان از روز شنبه

حسین سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد اعلام و اظهار کرد: سرعت وزش باد از فردا شدت خواهد گرفت.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان به ورود سامانه بارشی به استان اشاره و تصریح کرد: این سامانه وضعیت جوی استان را در روز شنبه تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی تاثیر سامانه بارشی فعال در روز شنبه را برای استان محدود دانست و ادامه داد: تاثیر این سامانه بارش‌های پراکنده برف و باران خواهد بود.

سلطانی به پایداری دمای استان تا روز شنبه اشاره و تصریح کرد: از روز شنبه دمای شب و صبح در برخی مناطق استان به زیر 10 درجه زیر صفر هم خواهد رسید.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: پدیده قابل توجه روز شنبه در استان زنجان را وزش باد به نسبت شدید، بین 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی کرد.

وی نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته بین 6 درجه زیر صفر و هشت درجه بالای صفر در نوسان اعلام کرد و گفت: نوسان دمایی استان هم در این بازه زمانی بین 10 درجه بالای صفر در آب‌بر و 6 درجه زیر صفر در زنجان بوده است.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول