اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اکران ۱۴ فیلم سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در خراسان شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اکران ۱۴ فیلم منتخب سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با میزبانی دو سینما در این استان خبر داد.

اکران ۱۴ فیلم سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده، با اعلام اکران ۱۴ فیلم سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در خراسان شمالی اظهار کرد: "من می‌ترسم" به کارگردانی بهنام بهزادی، "آتابای" به کارگردانی نیکی کریمی، "آن شب ۱۲+" به کارگردانی کوروش آهاری، "تومان" به کارگردانی مرتضی فرش‌باف، "خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری" به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی،"دشمنان" به کارگردانی علی درخشنده و "روزبلوا" به کارگردانی بهروز شفیعی از ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه هرروز ساعت ۱۸ در سینما گلشن و ساعت ۲۱ در سینما عمیق بجنورد اکران می‌شود.

وی، همچنین از اکران فیلم‌های "کشتارگاه" به کارگردانی عباس امینی، "سه گام حبس ۱۲+" به کارگردانی سامان سالور،"قصیده گاوسفید" به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها، "روز صفر" به کارگردانی سعید ملکان، "لباس شخصی" به کارگردانی امیرعباس ربیعی، "مغزاستخوان" به کارگردانی حمیدرضا قربانی و "دوزیست" به کارگردانی برزو نیک نژاد از ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه هرروز ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سینما عمیق و ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در سینما گلشن بجنورد خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی برای پنجمین بار میزبانی اکران فیلم‌های منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را بر عهده دارد که امسال از ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴ فیلم در بخش رقابتی و ۵ فیلم هم در بخش سیمرغ پروانه‌ها (ویژه کودکان و نوجوانان) در مرکز استان اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول