اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

مردم در «فارس من» خواهان پیگیری قضائی توئیت صادقی شدند/ فارس پیگیر ماجراست

مردم در «فارس من» از نگرانی خود برای هجمه علیه شورای نگهبان نوشتند. توئیت‌بازی اخیر نماینده مجلس بهانه مردم برای ثبت و حمایت این کمپین شد.

مردم در «فارس من» خواهان پیگیری قضائی توئیت صادقی شدند/ فارس پیگیر ماجراست

به گزارش خبرگزاری فارس؛ حملات به شورای نگهبان تازگی ندارد. نهادی انقلابی که همواره برای سیانت از حقوق مردم پیشتاز بوده است. این‌بار اما حملات از سمت ردصلاحیت شدگان انتخابات یازدهم مجلس، کم نیست. چپ و راست هجمه می‌آوردند به امید آنکه شاید فرجی شود؛ شورای نگهبان کم بیاورد و صلاحیت ایشان تایید شود. حالا همین موضوع و دعوای توئیتری محمود صادقی با شورای نگهبان سوژه مردم در «فارس من» شد. 

 

عدم تمکین قانون برای کسانیکه قانون وضع می‌کند، به هیچ وجه قابل بخشش نیست. اتهام مالی برای تایید صلاحیت‌ها به شورای نگهبان که بدتر. کاربران «فارس من» از این رفتار نامزدهای انتخاباتی ناراحت بودند با حمایت از این کمپین از قوه قضائیه خواستند تا موضوع را پیگیری کند. در قسمتی از این کمپین نوشته شده: «محمود صادقی، نماینده فعلی مجلس در توئیتی نوشته است در این دوره‌ از انتخابات واسطه‌ها نرخ تأیید صلاحیت را بعضا تا چهار میلیارد تومان بالا برده‌اند. چه شود این مجلس یازدهم!؛ از مسئولین قوه قضاییه خواهشمندیم این مورد را رسیدگی کنند و در صورت صحت با دلالان برخورد جدی صورت گیرد و در صورت عدم صحت با منتشرکنندگان شایعه برخورد شود.»

 

همچنین مخاطب دیگری برایمان نوشت: «سخنگوی شورای نگهبان به این نظر آقای صادقی واکنش نشان دادند و نوشتند نماینده‌ای در طول چند سال گذشته شایعاتی را دامن زده و به اتهام زنی خود ادامه می‌دهد! ظاهرا هر صبح آنچه را خواب می‌بیند بی‌محابا منتشر می‌کند! نه هیات نظارت رسیدگی می‌کند و نه ظاهرا از قوه قضائیه کاری ساخته است؟ هر بار که از او سند خواسته می‌شود، شنیده‌هایی بی‌اساس را تکرار می‌کند! لطفا پیگیر باشید و از هیات نظارت و شورای نگهبان و قوه قضائیه بخواهید تا موضوع را پیگیری کند.»

 

فکر کنید که رفتار نمایندگان مجلس و نامزدهای انتخاباتی بررسی نشود؛ حالا خیلی از دشمنان این ملت همین را می‌خواهند. هجمه به نهادی که این وظیفه خطیر را به عهده دارد چیزی جز رسیدن به این هدف را دربر نخواهد داشت. گروه سیاسی خبرگزاری فارس پیگیر ماجراست همه کسانیکه می‌خواهند شورای نگهبان را تضعیف کنند را برای پاسخگویی به عدلیه بکشاند.

 

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول