اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| افتتاح ۱۶۲ واحد مسکونی مهر در شرق استان سمنان

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۱۶۲ واحد مسکونی مهر در شرق استان سمنان افتتاح خواهد شد، گفت: پیگیری مشکلات همه مسکن‌های مهر باقی‌مانده در شرق استان ادامه دارد.

فارس من| افتتاح ۱۶۲ واحد مسکونی مهر در شرق استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، سوژه‌هایی با عنوان «مشکلات مسکن مهر 80 واحدی میامی را پیگیری کنید» و «مسکن مهر سنگسر را تکمیل کنید» مطرح کردند؛ خبرگزاری فارس استان سمنان به بررسی موضوع و پاسخ به این مشکل پرداخته است.

امیر عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در بررسی وضع واحدهای مسکن مهر در شرق این استان، با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای طرح مسکن مهر و تحویل ۳۱۸ واحد مسکونی به این اداره کل برای تکمیل گفت: در این راستا، با تلاش‌های انجام‌شده، فقط ۳۴ واحد از مجموع ۳۱۸ واحد مسکن مهر باقی‌مانده که تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۱۶۲ واحد مسکونی مهر در شرق استان سمنان افتتاح خواهد شد، ادامه داد: پیگیری مشکلات همه مسکن‌های مهر باقی‌مانده در شرق استان که دو هزار و 700 واحد است، ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان افزود: با پیمانکاران جلسه داشتیم و در مباحث حقوقی هم وارد شدیم تا مشکلات رفع شود؛ افزایش تسهیلات تا ۴۵ میلیون تومان داده شده تا همه پروژه‌ها عملیاتی و تحویل مردم شود.

عمیدی با اشاره به اینکه ۱۴۱ بلوک مسکن مهر فاقد آسانسور است، بیان داشت: سال گذشته جلسه‌ای شورای مسکن استان سمنان تشکیل و مصوب شد تا دو میلیارد تومان از محل یارانه‌ها داده شود که محقق شد.

وی تصریح کرد: لوازم موردنیاز خریداری شده و ۲۵ بلوک را در برنامه داریم که بهره‌برداری شود؛ اولویت با پروژه‌هایی است که بدهی مردم ندارند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه سه میلیارد تومان تنخواه واگذار شده تا مابقی آسانسورها تکمیل شود، ادامه داد: آماده‌سازی واحدهای مسکن مهر، کوثر و فدک که از سالیان گذشته مانده بود و پروژه‌ها در حد ۸۰ درصد پیشرفت دارد، در دستور کار است.

عمیدی بیان کرد: ۱۸۹ هکتار وسعت این زمین‌ها بوده که باید تکمیل می‌شد و مباحث حقوقی هم دخیل شد؛ ۱۱ میلیارد تومان پیش‌بینی اعتبار شده و این طرح‌ها تکمیل و حداکثر تا یک ماه آینده تحویل شهرداری خواهد شد.

انتهای پیام/74036/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول