اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تغییر نام ورزشگاه انقلاب همدان به «سپهبدسلیمانی»

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: به تصمیم شورای مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان، ورزشگاه انقلاب همدان به نام شهید سلیمانی تغییر پیدا کرد.

تغییر نام ورزشگاه انقلاب همدان به «سپهبدسلیمانی»

حمدالله چاروسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره تغییر نام ورزشگاه انقلاب همدان اظهار کرد: پس از شهادت سردار بزرگ اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ در مجموعه دستگاه ورزش استان تغییر چند ورزشگاه به نام ایشان مصوب شد.

وی ادامه داد: ابتدا ورزشگاه جوانان شهر بهار به نام این شهید گرانقدر تغییر کرد و در ادامه نیز با تصویب شورای مدیران دستگاه ورزش، سالن ۶ هزار نفری انقلاب همدان به نام «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: سالن ۶ هزار نفری «انقلاب» استان همدان یکی از بهترین و مجهزترین سالن‌های ورزشی در ایران است که در زیربنای ۱۲ هزار متر مربعی در یکی از بهترین نقاط شهر همدان واقع شده است.

وی تصریح کرد: این سالن در سال ۱۳۸۳ در مصوبات سفر پرخیر و برکت رهبر فرزانه انقلاب به استان همدان به مردم همدان هدیه شد که در نهایت در سال ۱۳۹۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

چاروسایی گفت: این نامگذاری‌ها در راستای پاسداشت دلاورمردی‌ها و رشادت این شهید بزرگ در جبهه‌های مقاومت اسلام صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در حد توان خود یاد شهیدسلیمانی را در دلها زنده‌ نگه‌ داریم تا نسل آینده بداند که ایران عزت و  سربلندی امروز خود را مدیون چه انسان‌ها آزاده‌ای است.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های دهه مبارک فجر این اداره کل در سطح استان به نام و یاد شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول