اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خراسان شمالی نائب‌قهرمان کوراش کشور شد

دبیر انجمن کوراش کشور از نائب قهرمانی تیم خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این تیم با کسب ۲ طلا، ۱ نقره و ۴ برنز پس از خراسان رضوی و بالاتر از چهارمحال و بختیاری و گلستان در مقام دوم کشور ایستاد.

خراسان شمالی نائب‌قهرمان کوراش کشور شد

کوروش خسرویار در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به نتایج رقابت‌های قهرمانی کوراش کشور اظهار کرد: تیم خراسان شمالی با ۷ کوراش کار در ۶ وزن شرکت کرد که توانست پس از خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی کوراش کشور را کسب کند.

وی به نتایج انفرادی کسب‌شده توسط اعضای تیم خراسان شمالی نیز اشاره کرد و گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد خسروی از خراسان شمالی پس از کوراش کارانی از چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی به‌صورت مشترک با نماینده کوراش کرمان به مقام سوم رسید، در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز مجید وحید بریمانلو به همراه علی محمدی بریمانلو هر دو از خراسان شمالی سوم شدند و کوراش کاران گلستان و اصفهان به مقام اول و دوم رسیدند.

دبیر انجمن کوراش کشور ادامه داد: در وزن ۷۳ کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو از خراسان شمالی که مقام سوم جودو بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد توانست قهرمان شود و نمایندگان کیش، خراسان رضوی و کرمان نیز دوم و سوم مشترک شدند، در وزن ۸۱ کیلوگرم نیز رضا پارساپور از خراسان شمالی با واگذار کردن نتیجه فینال، نائب قهرمان شد و نماینده خراسان رضوی طلا را از آن خود و نمایندگان تهران و اصفهان مشترکا سوم شدند.

وی در به نتایج سه وزن ۹۰، ۱۰۰ و بالاتر از ۱۰۰ کیلوگرم اشاره کرد و گفت: در وزن ۹۰ کیلوگرم نماینده‌ای خراسان شمالی حضور نداشت اما در وزن ۱۰۰ کیلوگرم جواد مرادی از خراسان شمالی طلا را گرفت و نماینده کرمان دوم شد، در همین وزن نیز کوراش کاران یزد و تهران به مقام سوم مشترک رسیدند، در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نیز سعید قاسمی از خراسان شمالی با کوراش کار تهرانی مشترکا سوم شدند و نمایندگان خراسان رضوی و مازندران مقام اول و دوم را کسب کردند.

خسرویار در انتها تصریح کرد: کوراش کارانی که در این مسابقات توانستند مدال کسب کنند به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول