اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در اردکان

به‌منظور شناسایی استعدادهای قرآنی، هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان اردکان برگزار شد.

برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در اردکان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، صبح امروز و هم‌زمان با سراسر کشور، هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور اردکان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان هدف از برگزاری این آزمون را سنجش و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی، ایجاد انگیزه در جامعه برای فراگیری معارف قرآن و عترت، شناسایی نخبگان و استعدادهای قرآنی به‌ویژه در گروه سنی جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

وی بابیان اینکه تعداد 348 نفر از برادران و خواهران در شهرستان اردکان در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت‌نام کرده بودند، گفت: 239 نفر از این افراد در رشته حفظ و 109 نفر نیز در رشته مفاهیم شرکت می‌کنند.

سید حسین میرحسینی اظهار داشت: آزمون حفظ در رشته‌های حفظ سوره بقره، حفظ جزء اول، حفظ پنج جزء اول، حفظ پنج جزء آخر، حفظ ده جزء اول، حفظ پانزده جزء اول، حفظ بیست جزء اول، حفظ بیست‌وپنج جزء اول، حفظ جزء سی و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد.

وی در پایان گفت: آزمون گروه مفاهیم نیز در رشته‌های مشترک بین معارف اهل‌بیت و ترجمه و مفاهیم قرآن کریم شامل تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره، حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد (علیه‌السلام) برگزار شد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول