اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پذیرش نتیجه انتخابات یکی از مهمترین مصادیق حق‌الناس است

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه افراد یا گروه‌هایی که فرد یا افرادی را به عنوان کاندیدای اصلح به مردم معرفی می‌کنند اگر صلاحیت نداشته باشد ضد حق الناس است،گفت: پذیرش نتیجه انتخابات یکی از مهمترین مصادیق حق الناس است.

پذیرش نتیجه انتخابات یکی از مهمترین مصادیق حق‌الناس است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوای الهی و در ادامه بحث خانواده حقوق مادر را خیلی سنگین‌تر دانست و اظهار داشت: بهشت زیر پای مادران است و هر کس حقوق والدین را ادا کند، موجب رضایت خداوند می‌شود.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، دهه فجر امسال را نخستین سال پیروزی انقلاب در گام دوم انقلاب دانست و با تاکید بر برگزاری پرشور و البته با محتوای انقلابی برنامه‌های دهه فجر افزود: دهه فجر دهه استقلال، آزادی و دهه تابش خورشید اسلام و امامت در ایران اسلامی و مقطع رهایی از ظلم و استبداد است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به مشکلات جاده زنجان به سلطانیه که باید تعریض و توسعه آن دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسید، ولی هنوز تکمیل نشده، خاطر نشان کرد: همه عوامل تصادفات جاده نیست ولی یکی از عوامل جاده است و خصوصا ورودی این جاده از سمت ابهر به سلطانیه خطرناک است و تاکید ما این است که مسؤولان به طور جدی پیگیر باشند.

حسینی نسب با اشاره به انتخابات دوم اسفند، حق‌الناس بودن انتخابات را مورد بررسی قرار داد و با بیان اینکه حق‌الناس در همه مراحل انتخابات باید رعایت شود، تصریح کرد: رعایت حق داوطلب و عدم رد افراد واجد صلاحیت و عدم تایید افراد فاقد صلاحیت، امانت‌داری در شمارش آراء، در ثبت و گزارش آراء، در جمع‌بندی آراء و عدم جابه‌جایی رای از مصادیق حق‌الناس در انتخابات است.

وی با بیان اینکه افراد یا گروه‌هایی که فرد یا افرادی را به عنوان کاندیدای اصلح به مردم معرفی می‌کنند اگر صلاحیت نداشته باشد ضد حق‌الناس است، ادامه داد: پذیرش نتیجه انتخابات یکی از مهمترین مصادیق حق‌الناس است.

وی با بیان اینکه کاندیداها نیز باید حق‌الناس را هم نسبت به مردم و هم نسبت به دیگر کاندیداها رعایت کنند و با شام و ناهار و کارت هدیه افکار مردم را منحرف نکنند و مردم نیز آگاهانه رأى دهند،چرا که تشکیل مجلس انقلابی و رأی به افراد انقلابی یک تکلیف است، تاکید کرد: کسی که با شام و ناهار یا هدیه رأی مردم را می‌گیرد با همان کار رأی مردم را خواهد فروخت.

انتهای پیام/73002/ق۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول