اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

معامله قرن بزرگترین جنایت علیه جهان اسلام است

امام جمعه اراک گفت: معامله قرن بزرگترین جنایت علیه جهان اسلام خواهد بود و مسلمانان هرگز اجازه آن را نخواهند داد.

معامله قرن بزرگترین جنایت علیه جهان اسلام  است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: در توطئه معامله قرن ترامپ و نتانیاهو جنایت دیگری به جنایت‌های خود اضافه خواهند کرد، در حالی که با این توطئه فاتحه خودشان خوانده خواهد شد.

وی تصریح کرد: ملت قدس پیروز و شکست‌ناپذیرند و نمی‌توان بر سر آن معامله کرد، معامله قرن بزرگ‌ترین جنایت علیه جهان اسلام  است و مسلمانان هرگز اجازه آن را نخواهند داد.

امام‌جمعه اراک با بیان اینکه معامله قرن به دنبال تثبیت رژیم صهیونیستی است، ادامه داد:  راهبرد جهان اسلام باید مبارزه مستمر به‌منظور پایان‌بخشی به اشغالگری قدس شریف استوار باشد.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به در پیش بودن انتخابات خاطرنشان کرد: انتخابات امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مشارکت جدی مردم در آن امری ضروری است.

وی گفت: دوم اسفندماه حماسه دیگری در کشور رقم خواهد خورد و امید است مردم با انتخابی آگاهانه بهترین‌ها را راهی مجلس کنند.

امام‌جمعه اراک بیان کرد: از کاندیداها و طرفداران آنها درخواست داریم با پرهیز از اسراف و تبذیر و ریخت و پاش‌های اضافی در آستانه نوروز به نیازمندان کمک کنند.

دری‌نجف‌آبادی تبلیغات خلاف را در شأن نظام اسلامی ندانست و ادامه داد: نامزدها کارنامه خود را به دور از ریا و دروغ در اختیار مردم قرار دهند تا مردم بدانند آنها در دوران کاری خود چه خدماتی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه مجلس برآمده از خون شهداست، تصریح کرد: دست‌اندرکاران انتخابات بر اساس موازین شرعی، قانونی، اخلاقی و انقلابی عمل کنند و کاندیداها خود را با شایستگی عرضه کنند.

امام‌جمعه اراک ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر بیان کرد: انقلاب اسلامی سرفصل جدیدی در تاریخ اسلام، ایران، منطقه و جهان گشود و تحولات بسیار مثبتی در کشور رقم زد.

دری‌نجف‌آبادی گفت: بهبود وضعیت سواد، ارتقای وضع بهداشت و درمان، دستیابی به علوم و فنون داروسازی، درمان، تجهیزات و صنایع پزشکی و دفاعی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه میانگین سن و امید به زندگی در کشور از ۵۴ سال قبل از انقلاب به ۷۸ سال رسیده است، افزود: موفقیت‌های امروز ایران اسلامی مدیون انقلاب و خون شهدا است که باید به‌درستی از آن حفظ و حراست کرد.

به گزارش فارس اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، راهپیمایی مردم عراق بر ضد آمریکا، آتش زدن کتاب پزشکی در تبریز از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول