اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خوش خدمتی ترامپ به نتانیاهو باعث نزدیکتر شدن نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

امام جمعه دندی با اشاره به مطرح شدن معامله قرن توسط ترامپ گفت: خوش خدمتی ترامپ به نتانیاهو مانند به دنیا آوردن نوزاد مرده است که باعث می‌شود نابودی رژیم صهیونیستی نزدیکتر شود .

خوش خدمتی ترامپ به نتانیاهو باعث نزدیکتر شدن نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام علی خورشیدی اطهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه تقوا اظهار داشت: عالم هستی بر اساس حق آفریده شده و متقین چون در مسیر حق گام بر می‌دارند از برکات آن متنعم هستند. 

وی با گرامیداشت آغاز چهل و یکمین دهه فجرافزود: انقلاب اسلامی یک حقیقت و یک حادثه تاریخی تاثیرگذار است، جهان کنونی به دوقطب مستضعف و مستکبر تقسیم شده و در قطب مستضعف به صورت کامل استضعاف دیده می‌شود و در قطب مستکبر هم استکبار به تمام معنی هست قدرت اقتصاد ابزارهای فرهنگی راهبردهای اجتماعی همگی در دست او بود و دهه فجر این معادله را بر هم زد، استکبار را از قدرت خود پایین کشید و به دفاع از مستضعفان پرداخت.

خطیب نماز جمعه دندی با بیان اینکه آنچه توانسته انقلاب اسلامی را به اصول خود نزدیک کند و ماندگار باشد سه عنصر عقیده اسلامی، حضور مردم و سوم قوت رهبری است، ادامه داد: تا زمانی که این سه باهم باشند آینده روشن و به اهداف عالی هم می‌رسیم و چون دشمن اینها را ندارد رو به زوال است و ضعیف می‌شود.

وی به رونمایی از طرح معامله قرن توسط ترامپ اشاره کرد و گفت: هدف این طرح این است یک نفس مصنوعی به اسرائیل داده و سازش با اسرائیل غاصب عادی شود.

خورشیدی اطهر تصریح کرد: این خوش خدمتی ترامپ به نتانیاهو مانند به دنیا آوردن نوزاد مرده است که باعث می‌شود نابودی اسرائیل نزدیکتر شود.

انتهای پیام./73002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول