اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سراج: پرسپولیس کار سختی در آبادان دارد/اسکوچیچ پس از دیدار فردا تصمیم می‌گیرد

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان قول داده‌اند که باخت هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان را جبران کنند.

سراج: پرسپولیس کار سختی در آبادان دارد/اسکوچیچ پس از دیدار فردا تصمیم می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهنام سراج مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به احترام خبرنگاران و مردم در این نشست حضور پیدا کردم و دراگان ضمن عذرخواهی، گفت که پس از بازی به اندازه دو کنفرانس خبری صحبت خواهد داشت.

وی ادامه داد: هفته گذشته این فرصت را داشتیم تا در جدول چند پله صعود کنیم، اما بازی بدی انجام دادیم و باختیم، فوتبال برای بازی بد حتما تیم را تنبه خواهد کرد و این کار با شد در هفته گذشته و بازیکنان متوجه شدند که اگر خوب تمرین نکنند قطعا نتیجه در کار نخواهد بود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تأکید بر این اینکه بازیکنان قول دادند جبران بازی قبل را بکنند، تصریح کرد: در هفته ای که گذشت، انگیزه کافی در بازیکنان برای این بازی وجود داشت و در کنار بازیکنان هستیم و متوجه شدیم که یک بازی خوب از بازیکنان شاهد خواهیم بود.

سراج با بیان اینکه محروم و مصدوم نداریم اما حسین بغلانی بنا به دلایلی فعلا در اختیار تیم نیست، عنوان کرد: بازیکنان قول دادند که فردا به خاطر مردم و شرایط تیم، بهترین بازی را انجام دهند و چند پله در جدول صعود کنیم.

وی به وضعیت زهیوی که مدتی در تمرینات این تیم شرکت داشت، اشاره کرد و گفت: دلیل عدم جذب زهیوی فنی نبوده و این بازیکن ازکیفیت بالایی برخوردار است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص دلایل دراگان اسکوچیچ برای جدایی از جمع زردپوشان آبادانی، بیان کرد: بهتر است این سؤال از شخص اسکوچیچ شود، اما او تمام تمرکز خود را معطوف به این دیدار کرده و مشخصاً هر تصمیمی داشته باشد، پس از این دیدار عملی خواهد شد.

سراج یادآور شد: اسکوچیچ پیش از هر بازی چند بازی از تیم حریف را مشاهده می‌کند و در آنالیز حریفان بسیار مربی باهوشی است، قطعا با آمدن گل محمدی به پرسپولیس شوک بزرگی به این تیم وارد شده و بازیکنان این تیم انگیزه مضاعفی گرفتند، اما مطمئن باشید فردا این تیم کار بسیار سختی در آبادان و مقابل ما خواهد داشت.

انتهای پیام/72013 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول