اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قلعه نویی: هر کسی بازی سپاهان را می‌بیند لذت می‌برد/داور 10 درصد هم روی نتیجه تاثیر نداشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: لیاقت سپاهان پیروزی با گل‌های بیشتر بود، هر کسی بازی ما را می‌بیند لذت می‌برد.

قلعه نویی: هر کسی بازی سپاهان را می‌بیند لذت می‌برد/داور 10 درصد هم روی نتیجه تاثیر نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیرقلعه‌نویی پس از کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان گفت: خداراشکر توانستیم با یک بازی خوب و منطقی و بسیار زیبا سه امتیاز را بدست آوریم. هرچند لیاقتمان بود با گل‌های بیشتری پیروز شویم و گلی که دریافت کردیم 30 درصد هم شانس گل نداشت.

وی ادامه داد: در بازی‌های قبلی هم همین طور بود و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. امروز هم زود به گل رسیدیم. با تغییراتی که دادیم، بازی را هجومی کردیم و گل‌های زیبایی زدیم. خدا را شکر که هر کسی بازی سپاهان را می‌بیند از بازی لذت می‌برد و گل‌های زیبایی می‌بیند. در مجموع از بچه‌ها تشکر می‌کنم و خدا را شاکر هستم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه نکونام به مقایسه شدن با کی‌روش واکنش نشان داده، عنوان کرد: به هر حال نظرش این است. در مورد بازی صحبت کنید. من در مورد تیم ملی دیروز صحبت کردم. ما فردا باید ریکاوری کنیم. فیلم این بازی را ببینیم و فیلم بازی بعدی را هم ببینیم. 

قلعه‌نویی در مورد داوری مسابقه امروز اظهار داشت: داوری به نظرم مشکلی نداشت و حتی اتفاق 10 درصد هم که روی نتیجه تاثیر بگذارد نبود. من در بازی‌های قبل و حتی زمانی که باختم از داوران تشکر کردم. به نظرم داورهای ما با تمام مشکلاتی که دارند از فوتبال ما جلوتر هستند.

وی در مورد سروش رفیعی عنوان کرد: سروش قبلا هم با من کار کرده،‌ او شاخصه‌های خوبی دارد. فکر خوب همراه با تاکتیک‌پذیری دارد و به همین خاطر در هر تیمی می‌تواند تاثیرگذاری خود را نشان بدهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه نکونام مدعی بود یک آشپز در تیمش بازی می‌کند، گفت: نمی‌دانم. من آشپزی نمی‌بینم. باید از خودش بپرسید. آدمی که صحبت کرده از خودش نمی‌پرسید، بعد من باید جواب بدهم؟ 

قلعه‌نویی ادامه داد: ما باید فیلم این بازی را ببینیم. نقاط ضعف و قوت خود را ببینیم و برای بازی‌های بعد آماده شویم.

وی در مورد حضور در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: طبق قانون لیست‌مان را 10 روز پیش فرستادیم. مشکلی نداریم. تا آخر اسفند برنامه‌ریزی خودمان را انجام داده‌ایم. حتی برای بازی پلی‌آف سعید الهویی را فرستادیم تا بازی را آنالیز کند. برای بازی با العین به دبی می‌رویم و در برگشت ممکن است به اصفهان بیاییم و دوباره به دبی برویم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: قبلا هم گفته‌ام تبریک می‌گویم به استقلال و شهر خودرو، ان‌شاءالله 4 نماینده شایسته در آسیا باشیم و بتوانیم از کیان و آرمان کشورمان دفاع کنیم. با تمام مشکلاتی که دیدید، دو نماینده ما در پلی‌آف صعود کردند.

قلعه‌نویی در مورد یارگیری‌های این تیم در تعطیلات زمستانی گفت: ما در نیم فصل فقط یک یار گرفتیم. محمد طیبی جانشین پورقاز شد. سعید آقایی هم قرار بود از ما جدا شود، برای همین ترکمان را جذب کردیم و در مجموع فقط سروش رفیعی را گرفتیم. الان هم تیم ما شرایط خوبی دارد و خوب بازی می‌کند. معمولا در آسیا، ایرانی‌ها با انگیزه بیشتر و کیفیت بهتر بازی می‌کنند، چون در آنجا شرایط بازی‌ها و کیفیت زمین طور دیگری است. آنها ابزار مالی‌شان با ما قابل مقایسه نیست. اما به هر حال هر 4 تیم، نماینده شایسته‌ای خواهند بود.

انتهای پیام/63090/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول