اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز جشن‌های چهل و یکمین فجر انقلاب در هرمزگان با بوق شناور سهند+فیلم

جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در طلوع فجر چهل و یکم از صبح امروز با صدای بوق ناوشکن تماما ایرانی سهند در آبهای خلیج فارس در بندرعباس آغاز شد.

آغاز جشن‌های چهل و یکمین فجر انقلاب در هرمزگان با بوق شناور سهند+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بوق ناوشکن سهند نمادی از اقتدار و عظمت ملت ایران، آغازگر جشن‌های فجر چهل و یکم انقلاب اسلامی در هرمزگان و ایران اسلامی بود که با حضور مسؤولان مختلف کشوری و استانی در پایگاه یکم منطقه دریایی ارتش در بندرعباس به صدا درآمد.

امسال 707 پروژه به میمنت ایام با شکوه دهه فجر در استان هرمزگان افتتاح خواهد شد که برای ساخت و بهره‌برداری از آنها 7874 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت و بخش خصوصی هزینه شده است.

همزمان با لحظه ورود امام راحل به کشورمان، مراسم ویژه‌ای در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز 655 هواپیمایی ایران ایر بندرعباس نیز برگزار و رژه موتورسواران نیز از فرودگاه تا مسجد جامع بندرعباس آغاز می‌شود.

 

در بنادر تجاری و صیادی هرمزگان نیز راس ساعت 9:33 همزمان با ورود خمینی شریف در سال 57 به ایران، بوق کشتی‌ها و لنج‌ها به صدا درآمده و پرچم‌های پرافتخار کشورمان به اهتزاز درخواهد آمد.

زنگ انقلاب امسال در مدرسه شاهد دخترانه ناحیه دو بندرعباس نواخته می‌شود و در تمامی مدارس سطح استان هرمزگان نیز همزمان زنگ انقلاب را با ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به اجرا در می‌آورند.

همچنین قرار است امروز در اولین روز برنامه‌های افتتاح پروژه‌های عمرانی در بندرعباس، برخی از 174 پروژه‌ای که با اعتبار بیش از 5516 میلیارد تومان در مرکز استان ساخته شده نیز با حضور مسؤولان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول