اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

معامله قرن برگی دیگر از روحیه جهان‌خواری آمریکا و صهیونیسم است

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه طرح معامله قرن چالش دیگری در دنیا توسط آمریکا علیه دنیای اسلام است، گفت: معامله قرن برگی دیگر از روحیه جهان‌خواری آمریکا و صهیونیسم جنایتکار است.

معامله قرن برگی دیگر از روحیه جهان‌خواری آمریکا و صهیونیسم است

علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به موضوع طرح معامله قرن از سوی آمریکا اظهار داشت: پس از شکست‌های متوالی آمریکا در عرصه جنگ‌های الکترونیک و روانی و سیاسی در افکار بین الملل به‌خصوص مصوبه اخراج آمریکایی‌ها در مجلس عراق، بار دیگر با به جریان انداختن طرح معامله قرن چالش دیگری در دنیا توسط آمریکا برعلیه دنیای اسلام ایجاد شد.

وی با بیان اینکه معامله قرن برگی دیگر از روحیه جهانخواری آمریکا و صهیونیسم جنایتکار است، افزود:‌ با الحاق قدس شریف به عنوان پایتخت دولت جعلی اسرائیل و کانون صهیونیسم جهانی از یک طرف راهی برای تثبیت این جرثومه فساد در منطقه و از طرف دیگر محکی برای سنجش ملل اسلامی و نظر آزادی خواهان جهان است.

کیهانیان خاطرنشان کرد:‌ بر همین اساس جمعیت حامیان انقلاب اسلامی نیز ضمن محکوم نمودن طرح وحشیانه معامله قرن توسط رژیم مستکبرجهانی آمریکا، را محکوم نموده و همگام با مسلمانان جهان با ملت مقاوم فلسطین ابراز همدردی می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول