اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

اعزام ۲۵ کاروان به عتبات در ایام ولادت حضرت زهرا (س)

۲۵ کاروان زیارتی در ایام ولادت حضرت فاطمه (س) به صورت هوایی از دو ایستگاه پروازی به عتبات مشرف می‌شوند.

اعزام  ۲۵ کاروان به عتبات در ایام ولادت حضرت زهرا (س)

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، بسیاری از ایرانیان در مناسبت‌های مذهبی مختلف به سفرهای زیارتی مشرف می‌شوند که در این بین سفر به عتبات در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد.

بر همین اساس هم زمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س) کاروان‌های زیارتی از شهرهای مختلفی به عتبات اعزام می‌شوند، به طوری که سازمان حج و زیارت برای این ایام چند کاروان در نظر گرفته است که هم‌زمان با شب میلاد مادر سادات در شهرهای مقدس عراق حضور یابند.

برای این منظور ۲۵ کاروان در ایام ولادت حضرت فاطمه (س) در عراق حضور خواهند داشت که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۸ کاروان ۲۱ بهمن‌ماه، ۳ کاروان ۲۳ بهمن‌ماه، ۱۰ کاروان ۲۴ بهمن‌ماه و ۴ کاروان ۲۵ بهمن‌ماه از کشورمان به عراق مشرف می‌شود که این کاروان‌ها از استان‌های تهران، خراسان رضوی، قم و قزوین هستند.

تمامی این کاروان‌ها به صورت هوایی از دو ایستگاه پروازی فرودگاه امام خمینی (ره) تهران و فرودگاه مشهد از طریق هواپیمایی ماهان به نجف اشرف صورت می‌‌گیرد.

زائران عتبات همچون کاروان‌های قبلی به مدت ۷ شب در عتبات حضور دارند که سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلا و یک شب در کاظمین اقامت دارند. همچنین زیارت دوره سامرا نیز در صورت وجود امنیت لازم برای زائران انجام می‌گیرد.

به گزارش فارس، سفر به عتبات در ماه‌های اخیر به صورت محدود صورت می‌گیرد و تمامی این سفرها به صورت هوایی است و هنوز سفرهای زمینی به عتبات برقرار نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول