اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان عصر امروز گشایش می‌یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان عصر امروز با حضور 434ناشرو نمایندگی از سراسر کشور در بندرعباس گشایش می‌یابد.

هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان عصر امروز گشایش می‌یابد

رضا کمالی زرکانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان عصر امروز همزمان با اولین روز از دهه باشکوه فجر انقلاب اسلامی در بندرعباس گشایش می‌یابد.

وی افزود: در نمایشگاه امسال 534 ناشر و نمایندگی از سراسر کشور، بیش از 110 هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف را عرضه می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: برای این رویداد مهم فرهنگی 700 میلیون تومان بن کتاب در نظر گرفته شده است که با ارائه کارت ملی به بانک عامل مستقر در محل نمایشگاه قابل تهیه است.

به گفته رضا کمالی، این نمایشگاه از 12 تا 18 بهمن در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

نمایش تابلو‌هایی درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای برنامه کودک و نوجوان همراه با قصه‌گویی و معرفی کتاب، نشست تخصصی کودک و نوجوان، اجرای برنامه فرهنگی هنری شهرستان میناب، معرفی ناشران فعال استان، برگزاری کارگاه نویسندگی، اجرای برنامه توسط آموزشگاه موسیقی، نشست تخصصی اهل‌قلم، اجرای برنامه فرهنگی هنری شهرستان بندرلنگه، رونمایی، نقد و بررسی کتاب از مؤلفان استان، برگزاری نشست چگونه یک شهر خلاق داشته باشیم، معرفی و اجرای برنامه‌های نشر کودک و نوجوان، نشست تخصصی شاهنامه‌خوانی، کارگاه بازی کودک و خانواده، نشست معرفی کتاب کودک و نوجوان همراه با قصه‌گویی، نقد و بررسی عصر شعر و ترانه، نشست شناخت موسیقی هرمزگان و موسیقی زار و اجرای برنامه فرهنگی هنری جزیره هرمز از برنامه‌های جنبی است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول