اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۸ پروژه عمرانی در تویسرکان

فرماندار تویسرکان از کلنگ‌زنی و افتتاح ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۸  پروژه عمرانی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سیدرسول حسینی ظهر امروز در نخستین روز از دهه مبارک فجر در دیدار با امام جمعه اظهار کرد: انقلاب ملت ایران در سال ۵۷ با رهبری امام راحل ضمن نابودی طاغوت دست استکبار را از این سرزمین کوتاه کرد.

وی شاخصه‌های مهم پیروزی و تداوم انقلاب ملت ایران را توکل به خداوند، رهبری آگاهانه امام خمینی بنیانگذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم دانست و تاکید کرد: نقش بی‌بدیل بنیانگذار انقلاب امام(ره) در خروج ملت ایران از زیر یوغ ظلم و دستیابی به استقلال و عزت بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه ثمره قیام و ایستادگی مردم ایران اسلامی از مرزها عبور کرده و  به الگو در بین ملل مختلف دنیا تبدیل شده است گفت: نهال انقلاب اسلامی در طول چهل سال با خون شهدا تنومند شده و در عرصه بین‌الملل ریشه تنیده است.

وی بیان کرد: امروز ایران به برکت ولایت فقیه، خون شهدا و همت مردم دارای جایگاه بالایی است و امروز هم با وجود چهل سال تحریم و محدودیت بی‌سابقه و ممنوعیت دشمنان در هر لحظه شاهد شکوفایی ایران در عرصه بین‌الملل هستیم.

حسینی در ادامه با اشاره به کلنگ‌زنی و افتتاح ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان در دهه فجر، افتتاح کارخانه الیاف‌سازان، کابینت انبوه، پویش رایان داتیس، جنگلکاری سرکان، مساکن مددجویان، برق‌رسانی، گازرسانی به کارگاه‌های صنعتی را برخی از پروژه‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به پیش رو بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس تاکید کرد: هیچ یک دستگاه‌های اجرایی حق استفاده از امکانات، فضای اداری و وقت اداری برای تبلیغ انتخاباتی را ندارند، در غیر این صورت طبق قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

فرماندار تویسرکان قانون را ملاک و معیار انتخابات دانست و از همه خواست با رعایت قانون برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور تلاش کنند.

امام جمعه تویسرکان نیز با اشاره به اینکه انقلاب یک حادثه نبود؛ بلکه ریشه در صدر اسلام دارد  اظهار کرد: مردم ما در عمر بابرکت انقلاب اثبات کردند در پاسداشت ارزش‌ها، تکریم شهدا و شاکر بودن در انقلاب از همه مسوولان جلوتر هستند.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با تاکید بر نقش کلیدی مساجد در پیروزی انقلاب و دیگر برهه‌ها در کشور افزود: دهه فجر فرصت خوبی است که با اهتمام بر فعال‌سازی مساجد برای تبیین انقلاب و دستاوردهای آن به مردم تلاش شود.

وی با بیان اینکه یک مدیر در فضای سیاسی باید مدیریت خود را نشان دهد افزود: همه باید در راستای انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری اهتمام داشته باشیم.

 انتهای پیام/۸۹۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول