اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ظرفیت بزرگ تپه «چگاسه» برای منطقه نمونه گردشگری جنوب کشور

شهردار جم گفت: فاز دوم پارک چگاسه به عنوان یکی از پروژه های شاخص شهرداری جم در دهه فجر امسال با اعتبار ٢ میلیارد ٥٠٠ میلیون به بهره‌برداری می‌رسد.

ظرفیت بزرگ تپه «چگاسه» برای منطقه نمونه گردشگری جنوب کشور

صدرالله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، ٧ پروژه عمرانی شهری با اعتباری بالغ ‌بر ٦ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود اظهار داشت: بوستان و تپه چگاسه به عنوان بام شهرستان جم محلی زیبا و دیدنی را برای شهر جم رقم زده که شهرداری در تلاش است تا این بوستان به بهترین نحو ممکن شرایط میزبانی از خانواده‌ها و مسافران را داشته باشد.

شهردار جم افزود: تپه چگاسه شهر جم یکی از بوستان‌های زیبای جنوب استان بوشهر است که هر ساله در ایام تعطیلات نوروزی، پذیرای مهمانان و مسافران زیادی است و قابلیت تبدیل شدن به منطقه نمونه گردشگری دارد.

وی با بیان اینکه زیباسازی شهر و توسعه عمران شهری از اساسی‌ترین اولویت‌های شهرداری جم است تصریح کرد: توسعه فضای سبز و جلب رضایت خاطر شهروندان در دستور کار قرار دارد و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گرفته‌ایم.

حیدری با بیان اینکه فاز دوم پارک چگاسه به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری جم در دهه فجر امسال با اعتبار ٢ میلیارد ٥٠٠ میلیون به بهره برداری می‌رسد گفت: فاز دوم پارک چگاسه شامل فضای سبز و درخت‌کاری، مسیر پیاده‌روی، آبشار و آب‌نما، آلاچیق و فضای نشیمن می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول