اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بینش سیاسی مردم دشمن را منکوب کرده است

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه اتحاد و بینش سیاسی مردم ایران دشمن را منکوب کرده است گفت: ملت‌های جهان نیز از وحدت، مقاومت و ایثارگری مردم ولایی ایران الگو گرفته‌اند و علیه استکبار قیام کرده‌اند.

بینش سیاسی مردم دشمن را منکوب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، به یمن ورود امام خمینی(ره) به ایران در ۱۲ بهمن سال ۵۷ زنگ انقلاب در مدرسه سجادیه تویسرکان توسط فرماندار با حضور جمعی از مسوولان شهرستان نواخته شد.

مدرسه سجادیه امروز شاهد اجرای سرود منسجم دختران دیار بیش از ۷۵۰ شهید در تجلیل از رشادت و مردانگی سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان سردار دل‌ها بود.

مدرسه سجادیه دخترانه متوسطه اول امروز در بزرگترین روز تاریخی در ایران اسلامی در تجلیل و تکریم از سردار دل ها به نام سردار سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

امام جمعه تویسرکان در جمع دانش‌آموزان مدرسه سردار سلیمانی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم حدود صد مرتبه خود را توصیف به عزت می‌کند اظهار کرد: افتخار حصرت امام(ره) این بود که ما را از ذلت و خواری نجات داد.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی هنر دهه فجر را اعطای تاج عزت بر سر ملت ایران دانست و تاکید کرد: استقلال و عزت ملت در چنین روزهای بزرگی با پیروی از ولایت و هدیه خون هزاران نفر شهید به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه مردم ما عزت و غرور ایران را در تشییع شهیدسلیمانی به نمایش گذاشتند افزود: آمریکا و دست‌نشانده‌های آن چند دهه تمام توان خود را گذاشتند تا عزت مردم ما را زیر سوال ببرند اما راه به جایی نبردند.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه اتحاد و بینش سیاسی مردم ایران دشمن را منکوب کرده است افزود: ملت‌های جهان نیز از وحدت، مقاومت و ایثارگری مردم ولایی ایران الگو گرفته‌اند و علیه استکبار قیام کرده‌اند.

در پایان این برنامه از یادمان سردار سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی در مدرسه سجادیه رونمایی شد.

امروز نمایشگاه کتاب در محل اداره ارشاد تویسرکان با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب تا پایان دهه مبارک فجر از ساعت ۷ تا ۱۹ برای عموم مردم فعال است، نمایشگاه شامل ۷۰۰ عنوان کتاب و ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف پذیرایی علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰ /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول