اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

شهروند؛ بنگاه اقتصادی با برند اجتماعی

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد: فروشگاه زنجیره ای شهروند با وجود آن‌که یک بنگاه اقتصادی است ولی یک برند اجتماعی محسوب می‌شود که توانسته در ۲ سیل اخیر کشور نقش پررنگ و بسزایی داشته باشد.

شهروند؛ بنگاه اقتصادی با برند اجتماعی

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، در خصوص ارسال محموله‌های کمک شهروند به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بیان کرد: شرکت شهروند به عنوان یک بنگاه اقتصادی، در طول ۲۵ سال فعالیت خود در شهر تهران همواره به عنوان حلقه واسط با شهروندان عمل کرده و در حوادث و مواقع بحرانی در کنار مردم بوده است، در ۲ حادثه اخیر کشور نیز شهروند به خوبی مشارکت داشته، در سیل فرودین ماه نیز شرکت شهروند کمک های بسیاری را به مناطق سیل زده ارسال کرد، نکته قابل تامل این است که مردم شهروند را به عنوان واسطه ای برای کمک رسانی انتخاب کردند که نشان از اعتماد مردم به این مجموعه دارد، اعتمادی که به نوعی سرمایه اجتماعی ارزشمند محسوب می شود. وی، در ادامه تصریح کرد: در هفته جدید محموله ای در قالب بسته های مواد غذایی بسته بندی و میان هموطنان سیل زده توزیع خواهد شد که شامل مواد غذایی، پتو، محصولات بهداشتی، پوشک و مخازن نگهداری و حمل و نقل آب است. رئیس ‫سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ‬در خصوص ایفای مسئولیت های اجتماعی شهروند بیان کرد: ‫فروشگاه زنجیره‌ای شهروند با وجود این که یک بنگاه اقتصادی است ولی یک برند اجتماعی محسوب می‌شود؛ اعتبار و موفقیت شهروند مرهون توجه به مسئولیت‌های اجتماعی است که این سرمایه اجتماعی در آینده منجر به کسب سرمایه‌های اقتصادی و فعالیت‌های موفق دیگر برای این مجموعه خواهد شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول