اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آتش‌نشانی در روزهای برفی کرمانشاه آماده‌باش کامل است/ بازگشت شرایط عادی به معابر شهری

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه گفت: با اعلام مدیر کل بحران استانداری مبنی بر بارش سنگین برف، سازمان آتش‌نشانی از شب گذشته به صورت 100درصدی در آماده‌باش کامل است.

آتش‌نشانی در روزهای برفی کرمانشاه آماده‌باش کامل است/ بازگشت شرایط عادی به معابر شهری

غلامرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: از ابتدای بارش نزولات آسمانی در شهر کرمانشاه با هماهنگی و همکاری معاونت خدمات شهری گشت‌زنی نیروها و خودروهای این سازمان آغاز  و عملیات امدادرسانی به خودرو های گرفتار در برف در مناطق شیب‌دار سطح شهر انجام شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: با درخواست معاونت خدمات شهری شهرداری برخی از خیابان‌های سطح شهر برای عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی مسدود و عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی این معابر تا ساعت هشت صبح انجام شد و تردد در این مناطق از ساعت هشت صبح به صورت عادی امکان‌پذیر شد.

وی گفت: از ساعات اولیه آماده‌باش تمامی نیرو های ستادی- عملیاتی و شیفت استراحت سازمان آتش‌نشانی به مدت 48 ساعت فراخوان شدند و در تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی مستقر هستد.

رضایی با بیان اینکه از ساعات اولیه صبح امروز بیشتر عملیات یدک‌کشی در مناطق هشت و چهار شهری بوده، افزود: در شهرک پردیس هشت مورد امدادرسانی به خودرو، شهرک صدرا 9 مورد، شهرک زیباشهر 11 مورد و در کل سطح منطقه چهار امدادرسانی به هشت خودرو توسط خودروها و پرسنل سازمان آتشنشانی صورت گرفت.

وی در پایان، گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در سطح شهر وجود ندارد و شرایط تردد در معابر اصلی و فرعی شهر کرمانشاه به صورت عادی است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول