اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حرکت در مسیر گام دوم انقلاب در گرو ولایت‌مداری است

امام جمعه بهشهر گفت: امروز برای اجرایی کردن گام دوم انقلاب هم نیازمند رهبری هستیم و این مهم جز با وجود رهبری امکان پذیر نیست و حرکت در مسیر گام دوم انقلاب در گرو ولایتمداری است.

حرکت در مسیر گام دوم انقلاب در گرو ولایت‌مداری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار بهشهر و جمعی از مسؤولان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر، دهه انفجار نور بود و انقلاب ما هم انقلاب نور است که باید این نور حفظ شود.

وی با اشاره به آیات قرآن افزود: خداوند در آیاتی از قرآن می‌فرماید: "خداوند پیامبر حق و حقیقت را برای مردم فرستاد تا او را بر دین خویش یاری بخشیده و دین خدا را نشر دهد اگر چه کافرین خوش ندارند."

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه دشمن مرتب در حال توطئه، دسیسه و براندازی است و دست از تقابل بر نمی‌دارد؛ خاطر نشان کرد: دشمن تلاش و قصد دارد تا نور خدا را خاموش کند.

جباری افزود: دشمن سردار را ترور کرد و ما را  تحریم می‌کند تا نور خدا خاموش شود که نور خدا اسلام است و دشمن با توطئه به دنبال از بین بردن اسلام و مکتب اسلام است.

خطیب جمعه بهشهر بیان داشت: دشمنان کفر، شرک و نفاق می‌خواهند اسلام گسترش پیدا نکند و محصور باشد در حالی که خداوند در پی گسترش اسلام است.

جباری گفت: اینکه پیروزی اسلام را نوید می‌دهیم ؛ وعده صادق ذات خداوند است و به دلیل حقانیت اسلام است و مردم هر چه محدود شوند؛ گرایش به حق در فطرت مردم است و با محدود کردن فطرت از بین نمی‌رود و آینده با نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به عواملی که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد؛ اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، چهل و یک سال با همه توطئه‌ها باقی ماند و این به دلیل عوامل مختلف است که دارا بودن رهبری لایق و حکیم پشت انقلاب، نیاز طبیعی مردم که گرایش به معنویت و انسانیت در وجودشان بود؛حق و حقیقت بودن انقلاب ما و اینکه امروز حرف نو در دنیا داریم از عوامل پیروزی انقلاب ما بود.

 امام جمعه بهشهر گفت: اسلامیت محتوای نظام ما است و دنیا و آخرت و مادیت و معنویت را مدنظر دارد.

جباری افزود: امروز برای اجرایی کردن گام دوم انقلاب هم نیازمند رهبری هستیم و این مهم جز با وجود رهبری امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با پیروزی انقلاب،  کل انقلاب و ایران را قطعه‌ای از بهشت کرد؛ یادآور شد: این انقلاب ثمره خون شهداست و خواب غفلت، دنیازدگی و شهرت‌زدگی خطرناک است و برای دوری از این صفات باید توجه به سیره شهدا در دستور کار باشد.

 امام جمعه بهشهر بیان داشت: خون شهدا بارانی است که دلها را به هم وصل می‌کند و باید بدانیم که دین توانمندی فراوان دارد و سردار سلیمانی با اهل دین بودن و دینداری، اهل کار و نترس بود.

جباری افزود: دشمن در حال توطئه است و باید عمل گرا باشیم و از شعار خارج شویم و بدانیم ایمان و عمل صالح مهمترین وظیفه مسؤولان در خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: بهشهر باید حرکت بالنده و رشد در خود ایجاد کند و این سلامت در دستان مدیران است که باید برای تغییر کار کنند و در بخش گردشگری باید طوری عمل شود که همگان از فضا و جنگل و هوا استفاده و از سرمایه‌گذار استقبال شود و همه کمک کنند و مانع تراشی نکنیم.

امام جمعه بهشهر گفت: کشتارگاه و کشتار در بهشهر، وضعیت نابسامانی دارد و باید ساماندهی کشتارگاه و ایجاد فضایی مناسب برای این امر در اولویت کار مسؤولان باشد.

انتهای پیام/86002/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول