اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

کوشکی: اصلاح‌طلبان از چهره‌های توانمند بی‌بهره‌اند؛ به تخریب رقبا روی آورده‌اند

کارشناس مسائل سیاسی درباره ایجاد تبلیغات سوء اصلاح‌طلبان علیه اصولگرایان گفت:‌ شأن و اعتقادات نیروهای انقلابی اجازه نمی دهد وارد بازی کثیف جنگ تبلیغاتی شوند و با حریف مقابله به مثل کنند.

کوشکی: اصلاح‌طلبان از چهره‌های توانمند بی‌بهره‌اند؛ به تخریب رقبا روی آورده‌اند

محمّدصادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، گفت: این روزها، با استفاده از فضای مجازی که قانون و کنترل خاصی ندارد و با نظارت خارجی که بهترین امکان را برای ایجاد جنگ روانی دشمن فراهم می‌کند، برای تخریب رقبا استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان از طریق فضای مجازی در سال‌های ۹۴ و ۹۶ رأی کسب کردند و معجزه این فضا را درک کردند، گفت: فضای مجازی عملاً در دست دشمنان کشور است و توسط آنها اداره می‌شود و هر شخصی را هم بخواهند در لیست سیاه خود قرار می‌دهند.

استاد دانشگاه تهران گفت: یک هفته بعد از شهادت سردار سلیمانی شش هزار کاربر توئیتر حذف می‌شوند و این مؤید همین مطلب است. بنابراین شاهد زمینی یک‌طرفه هستیم و اصلاح‌طلبان عادت به بازی در زمین یک طرفه دارند.

کوشکی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان همواره در سالهای گذشته با روش تخریب، رأی کسب کرده اند زیرا هرگز کارنامه‌ای برای ارائه نداشته‌اند، گفت: اصلاح طلبان چهره‌های شاخصی برای حل مشکلات جامعه ندارند در نتیجه چون امکان کار ایجابی ندارند به دنبال تخریب هستند. 

وی ادامه داد: فقر چهره‌های توانمند در این جریان را می‌توان در بحران شهرداری در سالهای اخیر مشاهده کرد. اصلاح‌طلبان یک چهره نداشتند تا بتوانند به عنوان شهردار تهران از آنها استفاده کنند.

کوشکی به استفاده از جنگ روانی توسط اصلاح طلبان اشاره کرد و افزود: آنها به جای مدیر جهادی و نیروی توانمند برای حل مشکل مردم، دارای کارشناسان جنگ روانی هستند؛ افرادی که تخصص در مظلوم‌نمایی و تخریب دارند و مدعیان بزرگی هستند.

وی افزود: «یوزف گوبلس» وزیر تبلیغات آلمان نازی باید در محضر اصلاح‌طلبان زانوی شاگردی بر زمین بزند.

این استاد دانشگاه درباره روند تخریب در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: اصلاح طلبان در زمان انتخابات ریاست جمهوری ابزار دیگری به جز تخریب نداشتند. آنها رقیب آقای روحانی را قاتل معرفی کردند و می‌گفتند اگر روحانی پیروز نشود جنگ به وقوع می‌پیوندد و در پیاده روها دیوار کشیده می‌شود.

کوشکی ادامه داد: اکنون هم اصلاح‌طلبان از همین راه وارد می‌شوند و تخریب‌ها به مراتب بیشتر می‌شود، زیرا متأسفانه کنترلی هم بر فضای مجازی وجود ندارد. آنها فضای انتخابات را به سمت و سوی مسموم  آکنده از جنگ روانی می‌برند و می‌توانند صندلی‌های مجلس را به دست بیاورند و الا در انتخابات سالم و شفاف و برابر بختی برای پیروزی ندارند.

وی با بیان اینکه نهادهای مسئول غیردولتی نباید اجازه انجام چنین کارهایی را به آنها بدهند، گفت: شاهد هستیم که از آلبانی، ریاض و اسرائیل نیروهای انقلابی تخریب می‌شوند. منافقان از آلبانی و سعودی‌ها از ریاض و اتاق جنگ روانی اسرائیل به زبان فارسی بر علیه نیروهای انقلابی توئیت می‌کنند و در تلگرام مطالبی را منتشر می‌کنند. مکمل آنها هم شبکه های معاند من و تو و بی بی سی و صدای آمریکاست. اصلاح طلبان هم از داخل اقدام به تخریب نیروهای انقلابی و ارزشی می‌کنند.

کوشکی با تأکید بر هماهنگی رسانه ای اصولگرایان در زمان انتخابات گفت: اصولگرایان برای مقابله با عملیات تخریب روانی جبهه رقیب باید فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی خود را با یکدیگر هماهنگ کنند. شأن و اعتقادات نیروهای انقلابی اجازه نمی‌دهد وارد بازی کثیف جنگ تبلیغاتی شوند و با حریف، مقابله به مثل کنند.

وی ادامه داد: چنانچه نیروهای انقلابی با یکدیگر هماهنگ نباشند و فضای رسانه ای جبهه انقلاب یکسو نشود شاید مانند سال ۹۶ جامعه ما قربانی جنگ روانی شود و مجلسی مانند مجلس دهم شکل بگیرد که موجب شرمساری شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه مردم از عملکرد دولت و مجلس ناراضی هستند درحالیکه در سال ۹۶ هم رضایت نداشتند، افزود: فضای مجازی می‌تواند بازی کاملاً باخته روحانی را به نفع اصلاح‌طلبان به بازی بُرده تبدیل کند. این جبهه به جای داشتن نیروی مدیریتی برای حل مشکلات مردم، دارای متخصص جنگ روانی و تخریب است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول